Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja opravdu nevim jaky je vas problem. Napadl jste mne dost nevybirave, uprimne receno, je mi to jedno, protoze mne opravdu nezajimaji takoveto vykriky ovsem dnes jste si vzal na paskal i Franka Krejciho a to naprosto bez jakehokoliv duvodu. Koho napadnete dale. Budete pokracovat a postupne kadrovat vsechny blogery? Nebo jen ty, kteri maji status VIP? Zkuste, namisto rozkryvani ostatnich, odhalit neco ze svych planu. Proc jsou vase posledni clanky plne nenavisti a hnevu? Proc osocujete jine z neceho, aniz byste o dotycnych cokoliv vedel? Jak je zrejme, ani jste necetl predchazejici clanky ode mne ani od Franka. Kde tedy berete tu drzost nas hodnotit? Za koho se povazujete? Ono je to jedno, protoze jim rozhodne nejste.

1 1
možnosti

A jeste jsem zapomel...Ano pan Frank Krejci si sedi ve svete. Je na Filipinach. Pokud to nevite, tuto oblast postihl v minulych dnech drtivy Tajfun a vase slova jen dokazuji, ze nevite naprosto nic ale o to vice jste aktivni o tom o cem nevite psat.

1 1
možnosti
Foto

N23e78l12a 55P74a17l48o18v12á

16. 11. 2013 15:58

Pánovi, o kterém píšete, jste změnil příjmení - nejmenuje se Černý, ale Krejčí.

Dalšího komentáře se zdržím.

0 0
možnosti

V podstate mi osobo nestojite za komentar tak jen kratce....Nejste v pozici, kdy byste komukoliv mohl davat rady nebo dokonce prikazy co a jak a jestli vubec ma psat nebo ne. Piste si svoje clanky nebo si klidne vytvorte serial z toho jak jsou Kral a Krejci a mozna i nekdo jiny zli lide, je mi to jedno. Ja vam za sebe mohu svatosvate slibit budu nadale psat to co chci a jak chci.

1 1
možnosti
Foto

Pane, s tím svatosvatým slibem mám problém, nevím totiž, na jakého to Boha vlastně věříte. Ale budiž, věřím vám. A světe div se, já proti tomu nic nemám, já ani nikdy netvrdil, že jste zlý člověk. Já jen pokládal za dobré, se pokusit doplnit informace o vaší osobě, které jste čtenářům jaksi zatajil. Stejně tak poněkud osvětlit, že vaše mnohá tvrzení, by mohly způsobit, že by eventuálně čtenář mohl dostat poněkud pokřivený náhled na svět.

0 1
možnosti

Hezký den.)

V podstatě s Váma souhlasím, ale nebyl bych tak příkrý proti Vámi jmenovitým osobám.Jak jste jistě vypozoroval názory většiny "politických" blogerů a pisálků reakcí (jako já např.) se ve svých názorech pohybují od hrany k hraně. Třeba jednoduchý příklady: Pravice nezvyšuje daně, levice zvyšuje, pravice nechce sociální stát- levice chce. za včechno můžo cikáni. Jsou to lidé, kteří prostě nestudují něco z toho o čem píší. jsou vedeni. Svými stejně neznalými vůdci.....

3 0
možnosti

sakriš, nějak mi blbne klávesnice......;-)

1 0
možnosti

kotyku kotyku .... občas jsem mrknul co píšete, někdy i reagoval ... ale vy tomu dávate na frak ;-D

1 3
možnosti
Foto

Nevím co tím myslíte? Třeba jako: Když se kácí les, tak létají třísky. Nebo: Konečně se jeden do toho obul. Či: Koho to proboha zajímá?

0 1
možnosti
Foto

Máte ujasněný, jednoznačný a nesouhlasný postoj v opozici křičící většině. To se zde netrpí, neboť čím méně tomu rozumím, tím více a hlasitěji křičím, abych nevypadal blbě. Občas se přidá i touha po karmě vedoucí některé cestami směšnosti.

U mne máte R^ a karmu.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, mnohdy stačí pocit, že člověk není sám. A to i když stojí proti většině.

2 1
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik