Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jo, no jo. Vono je to těšký. Nésó lidi.

Só už skoro jenom zloději a podobná verbež. Tech eště normálních je už jenom jako šafránu.  A zrovna voni se do politiky sakramentsky nehrnó. Vono je to teda těšký.

A von ten Babiš nám zatím eště patří mezi ty normální. Teda mezi tu nepatrnó menšinu. Jenom, proboha, aby nám taky eště neasimiloval. Eště štěstí, že ty vládní programy pro asimilacu menšin nefungujó!

0 0
možnosti

Vyhodit ředitele, díky kterému hotel začíná zlepšovat své ekonomické ukazatele, svědčí o neschopnosti ministra nebo záměr ovládnout i tento hotel.

0 0
možnosti

J44a80n 89K94o26z76á38k

21. 7. 2014 8:56

Vy jste porovnával, kolik může vydělávat podobný hotel?

0 1
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik