Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I19v16o 24C42i11l20i48c81h

3. 5. 2015 16:57

To zní až nechutně realisticky ;-€ Je vidět (nejen zde, i ve Vaší knížce), že se v této problematice fakt vyznáte R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za pochvalu. Tím největším problémem takovéto tématiky však je zabránit tomu, aby nevzniklo podezření, že za vše špatné ve společnosti může jeden člověk. Ten většinou jen využívá specifické společenské, ekonomické a politické situace. V jiné době a společnosti by neměl šanci. Druhým případem je pak, že je zneužit zájmovou skupinou toužící po moci. Jak tomu bylo třeba u různých komunistických vůdců. Charakteristickým příkladem je třeba Rumunsko, tedy Ceausescu.

2 0
možnosti

KARMA. Přesné a jen sledujme dál jaký bude další vývoj.

2 0
možnosti
Foto

KARMA. 

Dobře jsem si početl a podle mého názoru jste podstatu chování vystihl naprosto přesně. R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik