Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

Jestli nekdo touzi po faktech, mel by si zajet do Berlina a navstivit Kreuzberg. Nemecka TV zazitky vysila az v noci po dvanacte hodine. To aby se asi pani Merkelova nevydesila.

2 0
možnosti
Foto

I60v39a79n 38M63a20r70e93k

13. 2. 2016 14:08

. . . . . " Vše ale bude jistě pokračovat k dobrému konci" .. . . . .jsem jen zvědav až zanedlouho "prásknou do bot", jestli i tehdy se nám dostane tak "zasvěcených a pravdivých" informací ? !

Abych nezapmněl p.Kotyku ,karma R^

2 0
možnosti
NM

já jsem stejně zvědav jak tato kauza dopadne...už jen z principu:-(:-( Tv Prima?neziskovka? nebo městský úřad? kdo dostane tím pomyslným peškem;-D

0 0
možnosti
JH

Autor je jemný, kultivovany člověk, když píše, že mu to zpravodajství ČT připomíná propagandu....:-)

6 0
možnosti
Foto

Nu, naděje umírá poslední......

2 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik