Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Fakt ještě existují lidi, co jim je milejší komunista a komunisté s koncentráky a popravami, ti to měli opravdu v hlavě srovnané?

A autor asi neví, kdo je to geriatr a kdo geront, https://sk.wikipedia.org/wiki/Geront

0 0
možnosti
Foto

Stejně tak existují lidé, kteří nechápou psané. Hlavně, pokud jeden nepoužívá kladiva.

0 0
možnosti
AB

Jestli dobře chápu smysl tohoto blogu, tak se máme těšit, že za půl roku mají všechna média psát jen o něčem tak podstatném, jako že třeba Ferda Mravenec měl být správně Fanda Mravenec a nějaký dědic si vyžádal omluvu u Ústavního soudu nebo, že Brouk Pytlík má být správně Brouk Sáček? Pro mě byl prostě Ferda Peroutka bubeník Olympicu.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ne, smysl tohoto blogu nechápete.

0 0
možnosti
FS

Pane Kotyku, napsal jste: "Pan prezident si přepisuje dějiny, realitu nevnímá, žije ve světě, který je nějak mimo dosah mého chápaní." Zkuste si přečíst něco od Doc. MUDr. Jaroslava Skály a budete mít jasno, nemusíte tento bolg ani psát....

0 0
možnosti
MC

Jestli to nebude tím, že nejen v Česku se občané drží levé větve na které se pohodlně krade nejen majetek, ale především morálka. Však víte, že napravo je morální extrém, který tak příkře altruisté odsuzují.

0 0
možnosti
JL

Pane Kotyk, klobouk dolu za vasi "emigraci". Opravdu odvaha. Ja jsem tu "immigraci" nezmenil. Mam sice vymluvu ve svych dvou pravnucich, ale ta skepce zustala stejna, jako u vas. Pritom nam ta republika prirostla k srdci. To citim i u vas po precteni vaseho clanku.

Cely ten prechod od Husaka k Zemanovy jsme dokazaly udelat s usporou. Je to divne, ale pravdive. Drive, tedy za Husaka, se zacinalo slovy. "Strana a vlada rozhodla........atd." Dne setrime obrovsky. Sobotka vzdy zacina slovy. "Vlada rozhodla .......atd". Vidite? To jsou pokroky.. A to pan Sobotka byl vyskolen tim "silnym muzem na Hrade", panem prezidentem Zemanem. Ten se snazi, aby i dnes to Rusko bylo postaveno do dulezitosti, jako byl Sovetsky svaz. Opravdu prichazi obdobi naseho mladi. Co vice si muzeme prat. Snad jen mit min roku.

3 0
možnosti
Foto

Já mám dojem, že pan Kotyk je velký dobrodruh, když se odvážil navrátit do vlasti. Případně se nějak duševně vyšinul. Nebo....

Moji příbuzní, kteří dlí v různých rozumných částech světa, se občas přijedou na svou otčinu podívat, a pak zase hajdy zpět.

Největší dobrodruh jsem ovšem já. Neb jsem tu zůstal.

3 0
možnosti

Myslím si,

že spousta lidí to cítí úplně stejně, jako autor. Pouze mne mrzí, že se zaměřil zrovna na Pražský hrad, který už dlouho není centrem toho, co se stalo a děje v republice.

Byl jsem tak trochu kousek od centra dění po 17. listopadu 1989 a "šachymachy", které se děly v zákulisí, rozhodně neměly nic společného s nějakou hloupou "Vůlí lidu, " spíše v tom, kdo si co urve v novém režimu.

Autor má pravdu, že se toho moc nezměnilo, akorát ten život v tom kapitalismu je k mnoha lidem velmi tvrdý a často bezohlednější, než, jak si to lidé ve své většině a naivitě představovali. Karma!

0 1
možnosti
Foto

Inu, kdo má dvě ruce levé a hlavu taky, tak v tom kapitalismu potíže mít může. Mnoho lidí se tu odnaučilo, co to je poctivě pracovat.

0 0
možnosti
Foto

Proč ta skepse? ,,Zeman vyhrál volby, byť tedy trochu podvodem. Zemi reprezentuje jak nejlépe umí, byť tedy s famózními excesy, které jsou všelijak omlouvány nebo barvitě vyvráceny. Prostě idyla jak v pohádce.:-) Podotýkám v pohádce o Alence v říši divů.

3 3
možnosti
PV

P51a55v64e52l 17V76é73b13r

6. 3. 2016 21:19

Hmm, a jakého že se to náš pan prezident při volbách dopustil?

2 2
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik