Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J51i27ř52í 16J62o16n57á19š

11. 3. 2016 16:47

V tomhle Kocourkově by byl nejpřínosnější Jára Cimrman.Vždy si věděl rady,jistě by zabodoval i v tomto případě.R^[>-]:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Karma!

Vzhledem k tomu, že EU nemá zajištěn systém repatriace uprchlíků, kterým nebude udělen azyl a Turecko odmítá převzít současné uprchlíky, není vůbec hloupé, aby Česko využilo své diplomatické styky v Sýrii a zajistilo repatriaci převážně Syrských uprchlíků do bezpečné části Sýrie ve spolupráci se Syrskou vládou, která potřebuje mnoho pracovníků na obnovu rozbitých částí Sýrie. Naše a Syrské nároky na zajištění repatriace uprchlíků by nemusely dosahovat ani Turecké finanční požadavky.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik