Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-).....Napsal jste ten Váš filosofický traktát příliš dlouhý, že se v tom člověk ztratí ! Měl jste napsat, nemám Babiše rád a je vymalováno.

Já s ním má osobní zkušenost a navíc u něj pracují moji dva synovci a neteř. Platy super, sociální podmínky také dobré. Nestěžují si, chválí!

Až vybudujete podnik, který bude zaměstnávat 30 000 lidí a bude fungovat, tak před Vámi smeknu! Jinak.....dotace dostal, když neměl ani tuchy, že jednou půjde do politiky !!! Někdo je schválil, někdo zkontroloval, žádný problém! KDyž se stal ministrem a začal dělat v tom bordelu po ODS a TOP pořádek, maximální vzrůšo ! Najednou to vadí ! RvRvRv

0 2
možnosti
Foto

Za prvé, zda pana Babiše mám anebo nemám rád nehraje roli. Minimálně při mých úvahách. Také jsem ani v nejmenším nekritizoval to, co na něm obdivujete. Z jednoduchého důvodu, je to pravda. A tak jediné, za co a z čeho mně viníte je, že jste se v mém textu ztratil. Nejsem si však jist, že je to jenom mám chyba. Přiznám však, že hesla a slogany psát moc neumím. Mám totiž vždy obavu, že se jich dá zneužít.

1 0
možnosti

Ano i ne nazorum. Ano ze nahozeni velmi vazneho problemu. Tedy dobry clanek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik