Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD
Foto

Integrovat se do naší džungle vyžaduje skutečně zoceleného pralesního muže. S ocelovými nervy, kterého absolutně nerozhodí např. návštěva úřadu (zejména finančního).

Obávám se, že já se do naší společnostní náležitě nevintegroval, a že se o to pokouším už přes sedmdesát let.

Karma.

0 0
možnosti
PS

Dobře nastavené zrcadlo! R^ a karma.

1 0
možnosti
MK

Budu-li brát Váš článek jako zrcadlo naší morálky, budiž. Ale jinak jste to kapánek přehnal. Copak jsme národ zlodějů? A nebo celý národ "visí" na bulváru?

Rád bych Vás viděl za pokladnou v řadě marketů v Německu, kdy Vám bude procházet "taky" uprchlík s plnou taškou a místo placení ukáže známé gesto na krku. A policie jen radí: nechte je být!!! V každé zemi, kde jich přišlo více, znatelně stoupla kriminalita.

Ano, "uprchlíci " - muslimové to zvládnou, jen jestli je za čas zvládneme my!

3 2
možnosti
PS
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik