Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Terorismus není nic daného, samovolného. Někdo jej koná. Pro něco. Lze se smířit, jak píšete. Lze odstranit někoho. Lze odstranit něco. Všechny ty přístupy mají svá pozitiva, všechny něco stojí, ale funguje jen ten poslední.

0 0
možnosti

Proc autor pise o teroru. To je smrtelna chyba politiku a medii. Zde se jedna o "bozi bojovniky" kteri vrazdi a vedou proti nam valku ve jmenu Allaha.

1 0
možnosti

Už jen přístup eurounijních špiček k Palestinskému terorismu a jeho podpora mne ujišťuje, že jediným našim přítelem ve světě je Izrael. Mnoho se od něj musíme učit. Na druhou stranu je naprostou nutností opustit zdegenerovanou, marxisticky orientovanou a k totalitě spějící EU.

4 0
možnosti
Foto

Strach je naprosto přirozená věc. I ti nejstatečnější lidé, pokud nejde o psychopaty, mají strach. Jen ho umějí ovládnout, a fungují i při něm. Ale netvrďte mi, že jste nikdy nepoznal strach. To by nesvědčilo o tom, že jste statečný, ale bez urážky - že jste psychopat - a to myslím, (snad), že nejste. Strach je dobrá věc, a i když se to může někomu zdát zvláštní, pomáhá přežít...

0 0
možnosti
Foto

Patříte k těm, kteří rádi chytají za slovíčko. Přesto jistě víte, jak jsem to myslel, ale vám to prostě nedá. Dobrá. Přiznávám, že jsem sám na sobě pozoroval v této oblasti změnu. Strach, o kterém mluvíte, již dokázalo zcela potlačit mé podvědomí. Opravdu jsem ho nepociťoval, zbyla jen ta chladná kalkulace rizika. Dokonce mne na to upozornili moji izraelští přátelé, kteří to vypozorovali z mého chování. Ale není to nic, co bych v této formě všeobecně doporučoval ostatním. Já bych řekl, že to byla choroba z povolání.

0 0
možnosti

Opravdu dobře napsané a vystižené. R^

1 0
možnosti

Mluvíte o tom jak máme být stateční,protože věc se má tak,že teroristické útoky budou.A to nejhorší věcí je nechat se zastrašit.ALE.. U nás nic takového není.Zde nejsou útoky na denním pořádku.U nás je a bude tím nejdůležitějším prevence.Tedy zajistit aby potencionální teroristé vůbec tu šanci k útoku nedostali.Máme zde migrační vlnu ve které (což už je oficiální zpráva)jsou minimálně 3% teroristů(neoficiálně to bude daleko více).Takže teď jsme na rozcestí,buď to riskneme(jak říká vláda)a budeme přijímat dle Bruselu a jejich kvót.Pak bude vaše rada užitečná.A nebo si zachováme zdravý rozum a toto riziko vůbec nepodstoupíme.Pak nemusíme volit mezi zdravým strachem a výdobytky naší civilizace.Bohužel jak se zdá,v naší vládě je většina politiků ochotná naše životy riskovat.

5 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik