Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Dobré k zamyšlení. Docela by mě zajímalo, na čí straně je prezident Zeman z pohledu taktiky. Jestliže únoscům vyzradí výši výkupného ?

0 0
možnosti
TJ

Myslíte, že si to únosci neumějí sami spočítat?

0 0
možnosti
Foto

Terorismus je vládou strachu. Pokud média mezi ohroženou částí lidstva šíří strach, tak pracují v zájmu teroristů. Co k tomu dodat?

0 0
možnosti
TJ

Sebeuspokojení a plácání po ramenou bych bral, kdyby to nebyli atentátníci sebevražední. U těch, co je na smrt posílají ano, ale soustřeďme se na ty první. Z toho poté nemají vůbec nic, takže proč to dělají?

0 0
možnosti
Foto

Proč? Jistě, že je důležité znát příčinu. Ale po té již „pátráme“ desetiletí. V současné době bychom měli pochopit, že nás někdo zabíjí a je dokonce ochoten přitom sám zemřít. Takže se musíme bránit a klást si otázku, zda toho jsme vůbec schopni. Proč tak činí, je vedlejší. A to přesto, že se nás mnozí snaží přesvědčit o opaku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik