Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobroserové jsou nebezpeční všude, nejen mezi politiky. "Jak potkáš spasitele, kopni ho do p..." říkával můj otec a když někdo něco navrhuje pro moje dobro, vždycky si na to vzpomenu

6 0
možnosti

P23a28v95e52l 13K22u84l15a

2. 4. 2016 11:07

Pan Havránek už ztrácí nejen soudnost, ale zřejmě i rozum. Varuje nás před zlými lidmi, ale chce sám určovat, kteří to jsou :-/

1 3
možnosti

Není to ode mne hezké, ale s tím rozumem jste "na huntě" Vy.

0 0
možnosti

S tím Vaším blogem na mě "vyskočili" Šmejdi, a jiní nabízeči "dobra" - podomní i po telefonu. Takže máte pravdu, co se dobra týká, je vhodné být ve střehu!R^

2 0
možnosti
Foto

;-) Vzpoměl jsem na konstatování Dr. C.H., uznávaného to odborníka na ,,psyché člověčí". Znělo tuším takto: ,,NE NÁHODOU SE NEJVÍCEE PSYCHOPATŮ NACHÁZÍ MEZI POLITIKY, VOJÁKY(obzvláště generalitou), atp.

Co dodat. Oni přece nemusí být ,,zlí", jen to zlo, KTERÉ VŠUDE ČÍHÁ8-o, ,,potírají";-(

0 0
možnosti
Foto

Nu, v Německu existuje jeden celkem uznávaný odborník na lidské duše a ten tvrdí, že do léčeben zavíráme ty nepravé. Ti nejvíce společnosti nebezpeční se pohybují zcela volně mezi námi. Napsal o tom dokonce knížku. Ale možná, že citujeme stejného autora.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS