Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Tahle veřejnoprávnost slouží jako zaklínadlo. Nemá smysl o ni neustále, dokola diskutovat.Je to mnohem jednodušší - čím dál více lidem se ekluje, že z nich česká veřejnoprávní média, za jejich peníze, dělají blbce...

8 7
možnosti
MM

A vy jste v jakém stádiu , jak se to na vás projevilo, za vaše peníze...?

Já bych si dovolil tipnout, ale...

Prosím, jen zase neobracejte otázku na mě, já jsem v pohodě.:-)

7 1
možnosti
VS

Víte vůbec o čem mluvíte. Viděl jste to a nebo jste z principu proti ČT?

5 0
možnosti
JH

Víte vůbec o čem mluvíte, rozumíte textu? Potřebujete důkazy? Tak si kdykoliv pusťe zpravodaství českých veřejnoprávních médiích - tu jejich nalejvárnu.Vám se to asi líbí, prosím - já to ale reklamuju, jako poškozené zboží - šmejd.:-)

2 3
možnosti
FS

Jasně, pane Havránku - jsou to zločinci a zprávy mají špatné ne pro svůj celkem neutrální obsah, ale protože denně desetkrát nevelebí moudrost našeho nejvyššího (dnes už dokonce obou našich dvou nejvyšších) a dokonce dovolí kritické pořady na jejich adresu a připomínky jejich minulých vyjádření či lží....

To soukromé tv stanice, např. tam ta jedna, která vyniká soustavnými pořady ve studiu připravovanými pár amatéry v čele s jistým Kašpárkem, to je jiné intelektuální "kafé"! Celé to sice platí také národ nepřímo prostřednictvím reklam, ale k nastolení pořádku v neposlušných tv studiích a k ukázání jak mají vypadat správné pořady směrem k vedení státu po vzoru Ruska je to dobré....

1 1
možnosti
MV

M91i19l65a71n 38V37i87k

11. 4. 2018 9:12

A že se do té "jedné" stanice nacpe i šéf silné KDU a i ODS??

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik