Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J14a61n 61R80á82ž

24. 3. 2020 17:45

Já mám ČT, až na malé vyjímky u ČT2, v karanténě už dlouho a nemíním ji odtamtud uvolňovat, takže k nějakému odchýlení mé duševní rovnováhy nedojde, ale věřím, že hodně seniorů bude za tento počin ČT rádo....už z nostalgie.

0 0
možnosti
Foto

Vaši studenti nechápou...co to je probůh za studenty? Jakej učitel takovej student...

0 0
možnosti
Foto

To víte, na Vaší úrovni asi nebudou.

0 0
možnosti

lidé, kteří brzo umřou, budou koukat v televizi na lidi, kteří už umřeli, za mně dobrý

0 0
možnosti

K57a65r40e53l 60K85á13š

21. 3. 2020 6:47

Ono se to zlepší určitě. Teď už jde o to kdy. Ten mediální humbuk je děsivej a to jim ( novinářům) pořád nikdo neumřel. Chudáků

0 1
možnosti

ČT v této době chválím. Zejména za jejich současné pořady pro školáky a pro děti vůbec!! A vůbec nechápu autora, proč by nemohla ČT vysílat z nostalgie staré seriály a filmy s tím, že se na to budou samozřejmě dívat zejména staří lidé???? Např. tv Burranov vysílá již léta velmi staré "západní věci" jenom proto, že na nic jiného nemá peníze, a to jsou většinou hrozné sra.ky, a nikoho to nepohoršuje....

6 0
možnosti
Foto

Jistě, někdo prostě rád stojí v koutě.

1 0
možnosti

Je mi 23 let a ty běhající slogany v ČT se mi líbí.

0 0
možnosti
Foto

Nejde o to, zda se Vám líbí, ale zda je také vnímáte. Mně studenti vašeho věku otevřeně přiznávají, že vnímat celkovou informaci, tedy to vše najednou, je nemožné.

0 2
možnosti

ČT za naše peníze chce vymýt mozky všem generacím, tentokrát seniorům! Uvidíme jak to bude fungovat!

3 7
možnosti

J50a19r98d70a 16F11i54š86e18r

20. 3. 2020 18:57

Tak vy jste chráněný, vám nelze co vymýt:-)

3 0
možnosti

J10a65n 77P55e66t31e90r72k15a

20. 3. 2020 17:24

Vy jste ale hloupej to snad ani není možný, někteří senioři už se na ten program opravdu těší, a vy se přece na to nemusíte dívat...

4 3
možnosti

sorry,překlepl jsem se !!

0 0
možnosti

J30a54n 11H63r92a44d

20. 3. 2020 17:02

Autor je tak veden nenávistí k ČT, že jsem neměl sílu dočíst to do konce.

3 3
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik