Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

V Německu se znovu začaly stavět sochy Marxe a Lenina. Vzhledem k tomu, v jak posvátné hrůze se při ceremoniálu v Trevíru před sochou Marxe plazil sám velký Juncker, tehdejší šéf EU a blábolil něco o tom, že skvělé myšlenky Marxe zatím nejsou pochopeny, tak by bylo dobré, aby se na tento kanál dívala taky mladší generace. Aby se trochu zamyslela nad svou podporou neomarxismu, spojenou s cenzurou, likvidací svobody slova a udavačstvím.

Protože to nebude o "Good bye, Lenin" ale "Welcome back, Lenin".

1 0
možnosti
Foto

ČT3 děs a hrůza

Btw jsem ročník 1947

1 0
možnosti

Já to ani nehodlám ladit, programová skladba mne jaksi neoslovuje, ale nechápu proč je kolem takový humbuk, a proč bylo zapotřebí vytvářet nový kanál.Vždyť ten "důchodcovský" obsah klidně mohli vrazit na dvojku nebo na ČT Sport, kde teď stejně také oprašují archivy.

A jen na okraj - ten zmíněný film byla jediná německá komedie, u které jsem se celkem pobavil.Až jsem si říkal, že tohle snad ani nemohli vytvořit Němci.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, ten TV projekt nesleduji. Ale vy jste dštil oheň a síru a soudě podle chyb a hrubek, píšete to při vyšší tenzi a svádí to k myšlence, že to způsobilo vaše nezařazení do týmu.

Mně je to jedno, jsem zcela inertní, ale starší lidé většinově opravdu mají jiné záliby a preference a třeba se jim to líbí a pomáhá jim to. A to je určitě nejdůležitější, důležitější než vy nebo já.

2 0
možnosti
Foto

Než něco takového napíšete, tak se třeba informujte o autorovi. Na druhé straně toho vím o mediálním působení a hlavně zákulisí dost, abych mohl posoudit, zda se aplikuje taková zásadní téze mnoha TV tvůrců: Divák je blbec.

1 0
možnosti
AN

A59l56e48š 38N46o51v61á80k

23. 3. 2020 20:00

Čt3 ...nový program se starým obsahem.

1 0
možnosti
Foto

Kdo vydrží koukat na ČT3 bez toho, aby si prostřelil hlavu, je hrdina.

4 0
možnosti
Foto

Mám rád spiklenecké teorie. Že by to byl záměr autorů? No, to by mnohé vyřešilo.

3 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik