Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Strašný blábol.

0 1
možnosti
ND

Ach bože, tolik zbytečných úderů do klávesnice... Tolik zbytečných minut při čtení...

3 2
možnosti
Foto

Nesouhlasím s Vámi. Píšete, že nevíme, jestli rouška někoho zachrání, možná. Ale zato víme, kolik lidí nezachránila - kolik jich musilo zbytečně zemřít. (Asi víc těch starých a podle někoho "nepotřebných" - myslíte? Ti už nemají právo na život? Tak příklad: Včera jsem hovořila se známými z NL. je tam 17 milionů obyvatel - a do včerejšího dne jich na koronavir zemřelo 4 409. Nás je kolem deseti milionů a zatím jicjh zemřelo něco kolem 240. To je asi proto (podle Vás), proto, že se chováme jako ovce - anebo je to disciplinovanost? "Opatrnost- matka moudrosti", praví lidové přísloví. Myslím že jako ovce bychom se chovali, kdybychom naslouchali takovým rádcům jako jste Vy.

4 0
možnosti
Foto

Nemáte pravdu. Ovce se chovají v ohradách (státech), stará se o ně chovatel (vláda), ten určí co mohou a nemohou dělat v prostoru své ohrady (státu), očkuje je, střihá jim vlnu, (zdaňuje), má své pomocníky hlídací psy, (policii) .... atd.

2 0
možnosti
JH

Autor šlápl do .....

To se občas stává, ale proč ty exkrementy ještě navíc rozšlapává?

Zřejmě byla také poškozená jeho nezadatelná lidská práva:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdo se za ovci považoval a dále i považuje, ten jí i zůstává.. Ovšem za ovce se i mnozí mlsní vlci, a rádi, vydávají;-)

5 0
možnosti
PK

Ve Švédsku je to jako v jedné z mála zemí naopak, mnoho obětí a také nespokojenost. Pokud moje rouška, která mi leze na nervy, zachrání někomu život, stojí to za to.

7 0
možnosti
Foto

Kdyby nebylo Itálie, Španělska, Velké Británie a USA a my uvažovali jen v rozsahu českého území, dal bych vám za pravdu s výhradou k tomu označení - stádo ovcí. Za tupé ovce pokládám jedince, kteří se chovají jako kdyby žádný koronavirus nebyl.

13 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik