Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas s článkem. Cítím to stejně.R^

0 0
možnosti

Je mi jasné, že ten hlas zdravého rozumu je pisatel. Jenže každý se občas mýlí a není moudré paušalizovat svoji pravdu za zdravý rozum. :-) To byste se zařadil mezi Slušné Čechy, kteří mají do slušnosti daleko, ochránce demokracie pohrdající demokratickými principy, milovníky imigrace, pokud to nejsou zrovna Rusové, Číňané a Svahilci atd.

1 0
možnosti
Foto

Líbí se mi jak jste to popsal , souhlasím s Vámi a neumlkněte, já také nemlčím a nikdy jsem nemlčela, moje argumenty jsou vždy konkrétní a to se těžko polyká, takže se mnou bylo občas zameteno, občas se s někým nepohodnu , ale to je normální , jen se nenechám od hlupáků zahnat do kouta. Mám za sebou spoustu dobrých skutků, vybudováno zázemí svoje , svojí rodiny a hlavně mohu se každé ráno podívat do zrcadla s čistým svědomím.

Dneska nám přišly noviny a byl tam mimo jiné test z českého jazyka pro žáky 5. třídy.

A tak jsme si o tom povídali a shodli se na tom, že děti do 5. třídy by se zejména měli naučit mluvnici, tedy vyjmenovaná slova, příčestí minulé, tvrdé , měkké souhlásky, ale to co obsahoval test - ukázalo, jak v katastrofickém stavu je naše školství a výsledky okolo sebe vidíme denně. Negramotnost se projevuje ve všech směrech- uzavírání smluv, kde uzavírající většinou vůbec nechápe co podepisuje a dojde mu to až v případě problémů - různá pojištění , úvěry k tomu se přidává negramotnost finanční. Kam tohle může vést? Přesně tam kam si to vládnoucí přejí - blbům se dobře vládne, nevychováváme vzdělané, inteligentní tvory - dnešní mladí neumí nic (tedy většina) , ani nic vyrobit, ani nic opravit, ani nic vypěstovat, ani nic vybudovat - jediné co jim jde je žvanit. Asi taky dostanu hodně mínusů, ale jak píšete my jsme tvorové na vymření - já nikdy neohnu hřbet , nedělala jsem to nikdy.

4 0
možnosti
Foto

"A tak jsme si o tom povídali a shodli se na tom, že děti do 5. třídy by se zejména měli naučit mluvnici, tedy vyjmenovaná slova, příčestí minulé, tvrdé , měkké souhlásky, ale to co obsahoval test - ukázalo, jak v katastrofickém stavu je naše školství a výsledky okolo sebe vidíme denně. "

Ten katastrofální stav je vidět i na vašem příspěvku.

0 2
možnosti
Foto

jenom tak na okraj - mnohé zdejší výtvory, které se ohánějí zdravým rozumem, jsou velmi slabomyslné.

0 1
možnosti

Vy se slabomyslně oháníte velmi často.

1 0
možnosti
Foto

Karma R^ I když já osobně to s Českem nevidím tak katastroficky: lidi si nenechají všechno líbit a o historii se aspoň diskutuje. Jsou země, kde se děti povinně učí číst a psát od tří let, a postupně se z nich udělají unavené stroje na papouškování a nadáváni bez argumentace a špetky vlastního úsudku.

2 0
možnosti

Rozumím Vám. Mám identické pocity. R^

5 1
možnosti

Ať dělám co dělám, tak vašim rádoby filosofickým úvahám nerozumím

Je to určitě moje chyba. ale hlavní je, že jste si ulevil.

2 2
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS