Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M20i71l71a34n 59K94e97s51l

19. 5. 2020 19:05

Sice nic moc,ale mají hezky vymalováno.

0 0
možnosti
JS

V roce 1968 měla Varšavská smlouva stanici "Vltava", nyní zde máme CNN Prima.

2 0
možnosti
AN

A34l76e45š 28N26o78v27á18k

19. 5. 2020 10:32

dobrý úhel pohledu...:-)

0 0
možnosti
OU
ČP

Ono sehnat na partnerství některou ze zahraničních televizí je velký oříšek. Drtivá většina totiž není lepší než Česká televize. Kdo sleduje zahraniční zpravodajské stanice mi musí dát za pravdu, nebo ne?

3 0
možnosti
PK

Ne naopak, proč si to myslíte? Sleduji zahraniční media dlouhodobě a jsem s informacemi spokojen.

2 0
možnosti
JT

J65i67r80i 36T88i71c27h18y

18. 5. 2020 16:44

Zadne prograny CNN Prima jsem nevidel a nic o nich nevim. Staci mi vsak oznaceni CNN, s jejiz cinnosti jsem plne obeznamen. Je to doupe nejhorsi liberalni fasisticke propagandy, ktere denne vytvari jednu lez za druhou.

4 1
možnosti
PK

Ten, kdo byl ve státech, nebo sledoval CNN věděl dopředu oč přicházel včetně mě, proto jsem nebyl ani nadšen ani zklamán a k autorovi, vše lepší než neprůhledná ČT.

1 0
možnosti
MM

České pojímání světa?..Co to je?.. Aha, Švejk!.. tak to jste Michale hodně přestřelil. Ale jinak s vámi nemohu polemizovat, protože TV nevlastním, a tak jsem ještě ani CNN Prima neviděl. Nicméně z dob, kdy jsem ještě TV sledoval, si pamatuju, že zpravodajství Primy stálo vždy za starou bačkoru, čehož vrcholem bylo asi pokrývání uprchlické krize v roce 2015. Říkám si, že to snad horší se CNN za zády být nemůže, ale chápu, že to vidíte jinak.. Každopádně pokud jde o vámi toužebně očekáváný geopolitický mediální "protipól" CNN v Česku, myslím, že se obávat nemusíte, neboť se o to postará Kellnerova Nova.

1 0
možnosti
AN

A24l90e17š 93N17o66v68á56k

18. 5. 2020 15:55

jo, něco jako Fox Nova news by nebylo špatné...:-)

5 0
možnosti
ZD

Naprostý souhlas. Naprostý. Za sebe - děkuji.

0 0
možnosti
AN

A77l42e78š 21N32o55v25á56k

18. 5. 2020 13:39

nablýskaná bída...prostě jen další kanál reklam vyplněný občasným zpravodajstvím. Kolik asi stojí používání nálepky CNN?

4 1
možnosti
Foto

Po pravdě řečeno to nevím. Asi je to tajné. Já osobně bych si za to nechal platit. Reklama je reklama.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik