Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy se domníváte, že IQ lze vlivem výuky zvýšit? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Problematiku IQ jsem záměrně vyloučil, protože by „logicky“ zkreslovala přepokládaný statistický výsledek.

0 0
možnosti
MR

Zde jde spíše o to, co chce příroda a vlastně nová doba. Příroda má projevy jednou opakující se jež testují zdravost společnosti, její nejslabší články, a to jsou třeba povodně, orkány, zemětřesení, erupce sopek, což je zde běžné. Pak má projevy dynamické, které mají delší průběh a ovlivňuje je více faktoru, třeba roční období. To opět testuje společnost a její odolnost v určitých rovinách a jaký je její nejslabší článek, logika určité části populace. Příroda tedy diskvalifikuje lidi, jež potřebují na vše manuál, cestovní mapu a lineární myšlení, to že po A má být B ... C, jež zatěžují společnost určitým způsobem. Sociálním právním, byrokratickým ekosystémem, a to že "nemají" přidanou hodnotu v podobě vytváření hodnot, nových technologií, vědeckých poznání, a dnes informační a časovou inteligenci a společnost pak nemá onu duši, kterou nahrazují politici a určitá poptávka části populace. Příroda a doba nás tlačí k vlastnímu úsudku, dynamickému myšlení a umět číst situaci a predikovat vývoj. Umět myslet v rámci výše dějů a možností a vytvářet cesty a vlastní zdroje, rezervy. Bonus pak bude část populace, jež to zvládne a my se dostaneme na úroveň třeba Japonska, Jižní Koreje ... Když to neudělá příroda tak okolní civilizace a rádi. Tedy máme vlastně evoluci v přímém přenosu. Tady žádná Pes a reforma školství nepomůže, navíc každá generace si vyšlapává vlastní cestu životem a má už jiné zorné pole, zkušenosti, potřeby ...

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že máte pravdu. R^

0 0
možnosti