Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

hmm a když nic neudělaj a počty polezou strmě nahoru, tak zase budete naříkat, že babiš s blatným nic nedělaj a že to nechali dojít až do stavu "best in covid". Úplně stejně jako na počátku podzimu.:-)

2 1
možnosti
RK

Ono by stačilo dělat opatření logická, předvídatelná, a aby si neodporovala. Zákazy srozumitelně vysvětlit. Jenže to bychom chtěli moc.

1 0
možnosti
JL

Já jsem se divil, proč to ten dr. Blatný bere? Ambice? Vyšší plat? Ale stojí to za ty nervy a kvadriliony nadávek, jichž se mu dostane? Možná je masochista nebo je mu to jedno, protože ho soc. sítě nezajímají. Ale i po něm to někdo vezme, jenže to už lidi nebudou naslouchat vůbec a budou si dělat, co uznají za vhodné. To bude na jaře, kdy skončí 3.vlna (možná).

0 0
možnosti
Foto

Ano. To, co si vláda předsevzala, tedy zlepšit komunikaci a zvýšit důvěryhodnost se opravdu nepovedlo. A pan Blatný k tomu přispěl nemalou měrou. A co ho vedlo k přijetí místa ve vládě, je opravdu záhadou. Mně zatím napadají jen spíše negativní vysvětlení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik