Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy byste chtěl pana pacienta Blatného uvrhnout do izolace? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Nu, podle mne už v izolaci je, ale nějak se mi nelíbí, že tam tahá i mne. Ano, jsou situace, kdy nejsem solidární.

2 0
možnosti
Foto

Být nyní ministrem zdravotnictví je v podstatě sebevražedná mise. Také proto premiér Babiš na tuto funkci těžko někoho sháněl a musel sáhnout až do druhé garnitury pro Blatného. Soudím, že ze tří posledních ministrů zdravotnictví byl nejvhodnější Prymula. Toho ale Babiš okamžitě vyhodil, protože se s ním zřejmě dostal do sporu kvůli obsazení funkce ředitele VZP.

0 0
možnosti
JP

Nesouhlasím s tvrzením, že jsme společnost normální. Není normální, aby si společnost zvolila (podruhé!) vládu cyniků a neschopných hochštaplerů.

1 0
možnosti
LP

To je ale jen vaše subjektivní hodnocení, které vychází z vaší nenávisti k AB. Já ANO ani ČSSD nevolil, přesto mám tuhle vládu za více či méně stejnou, jaké tady už byly a jaké tady i budou.;-)

1 0
možnosti
Foto

S článkem se dá souhlasit. Přesto by jsme měli vládu podpořit. Nemá to lehké a bez chyb to nejde. Vadí mi naše tel.kterou si musím platit. Ta se doslova pase na každé chybičce vlády a zbytečně zanáší do společnosti nervozitu. V této době by očekával od ČT spíše podporu vlády a ne od rána do večera jen strašit lidi.

2 0
možnosti
Foto

Jistě, nebýt ČT a novinářů, tak je u nás všechno v pohodě. ;-D

3 0
možnosti
LP

Mám pocit, že chytré děti pro něj představují určitou hrozbu. Asi se bojí toho, že by ta příští generace při dostatečném vzdělání mohla přijít na to, že po sobě zanechal mnoho otevřených účtů. Neví sice jak to definitivně řešit, a tak ty bezbranné děti raději zavírá doma a asi doufá, že mu někdo vnukne nápad, jak se této budoucí hrozby zbavit.

Zdroj: https://kotyk.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=764037

Pane Kotyku, to si vážně myslíte, že pro Blatného představují chytré děti hrozbu a protože neví jak to pořešit, tak ty bezbranné tvorečky raději zavírá doma ? A nezbláznil jste se už definitivně ?

ps. myslíte, že byste mi mohl dát odpověď na otázku, jaké motivy mají ministři ostatních zemí EU ?

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prazdne-lavice-a-zrusene-maturity-evropsti-zaci-a-studenti-celi-omezenim-136061

1 0
možnosti

Chytrým dětem distanční výuka nevadí. On-line výuku hravě zvládnou a naopak si mohou samy zorganizovat ušetřený čas a věnovat se svým koníčkům.

Chybí jim ale odpolední hry s kamarády, telefon to nahrazuje jem málo.

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě že nikdo z nás nemůže být odborníkem na všechno - ani ministr Blatný. Zatím se mi zdá, že je daleko lepším ministrem zdravotnictví než byli ti

předešlí. A kritizovat všechno, na to jsme národ expertů. A ze všeho se předem hroutíme... ;-(Nevím, proč se všichni neustále strefují do ministra zdravotnictví - a dalších, na jejichž bedrech leží proočkování vakcínou proti nákaze covidu19. Já jsem již zaregistrována - a mám dokonce v PC i sdělení s termínem, kdy a kde se mám na očkování dostavit. Měsíc, den, hodinu - a dokonce i délku doby trvání této akce - 15 minut.) Zase "mnoho povyku pro nic". Na to jsme všichni opravdu experti, vážení....;-D

4 1
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik