Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Železný je novodobý svazák, ala 50 léta. Dovedu si ho představit u lidového soudu v pozici žalobce.

1 0
možnosti
Foto

P86e40t13r 15B85u43r26i92a41n

25. 11. 2021 11:45

Okamura je politik, který mele stále dokola to samé a málokdy na přímou otázku odpoví přímou odpovědí. Telku jsem přepnul zrovna ve chvíli, kdy na něj Železný zahulákal. Tak jsem to pustil od začátku. Ať mám na Okamuru jakkoli velký negativní názor, tak Železný byl jako smyslů zbavený. Měl by se vrátit zpět do školy a dovzdělat se jak moderátor diskusi moderuje.

5 0
možnosti
IB

Souhlasím. Koukla jsem nedávno na nějakou 168 a z Nory Fridrichové jsem měla úplně stejný dojem jako vy z Jakuba Železného. Není zde žádné veřejnoprávní medium, které by podávalo informace nezávislé a bez emotivního zabarvení.

2 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik