Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborně napsané, karma. Ale přece jenom....Ústava :-)

0 0
možnosti
Foto

Co se týče psaní velkých písmen, pravidla jsou následující.

Pokud se jedná o oficiální název ústav, mezinárodních dohod, domluv, smluv apod., pak píšeme velké písmeno: Ústava České republiky (na rozdíl od: v naší ústavě...).

Stejné pravidlo platí i v případě soudů, armád apod. Píšeme Nejvyšší soud ČR, Ústavní soud ČR, Armáda ČR, ale spojení česká armáda, česká policie se chápou jako neoficiální, a proto se přídavná jména píšou s malým písmenem.

1 0
možnosti
Foto

Za až základní listinu LIDSKÝCH práv a svobod lze považovat tu, která je formulována až způsobem rozkazovacím. Říká se jí ,,desatero přikázání":-)

0 1
možnosti
Foto

V zásadě jsem nevěřící, ale v zásadě se domnívám, že kdyby lidstvo desatero respektovalo, bylo by nám všem lépe. Bohužel tak daleko ještě nejsme a asi dlouho nebudeme.

1 0
možnosti
JK

Super, často mívám pocit, že naše ústava nevešla dostatečně ve známost.

Tak snad si ten krátký text zase někdo přečte.

https://www.psp.cz/docs/laws/constitution.html

1 0
možnosti
Foto

Jistě si jí, sem tam, někdo i přečetl, ba i přečte. Jen ten její výklad ...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik