Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Pan JUDr. Rajchl, dlouhodobě se vymezující proti covid šikaně, včetně nátlaku na očkování mRNA "vakcínou", byl na poslední chvíli odmítnut na přání neskutečného lháře a manipulátora Šeby.

Máme tu znovu dobu, kdy si někdo, kdo je účelově podporovaný vládou, bude vybírat, s kým se bude bavit. Není to zdaleka první případ. Chce tohle ještě někdo nazývat svobodou slova, společností bez cenzury, svobodnou společností?

Tolik lží, nadřazenosti, arogance a pohrdání jiným názorem, jak bylo vidět ze strany Šeby a Vašákové s akční, vydatnou podporou dryáčnice Jílkové, nepamatuji ani z dob před rokem 1989.

4 3
možnosti
Foto

Jenže tehdy bylo všem jasné odkud vítr vane. Ale dnes je skoro každý „meteorologem“.

3 0
možnosti
Foto

Zřejmě jste se profesně s ČT rozešel ve zlém.

P.S. Jílkovou nesleduji.

1 0
možnosti
Foto

Ano, pokud jde o ČT. Dalo by se říci, že naše představy o veřejnoprávní televizi nenacházejí stejnou vlnovou délku. Jinak ale k přímému kontaktu nedošlo. Jenom pokusu mou publikační a pedagogickou činnost příkazem a vydíráním omezit. Toho, díkybohu, dosáhli před mnoha lety jen komunisté. Přeci jenom došlo po roce 1989 v naším společnosti k určitému vývoji. Zatím nejsem nucen znovu emigrovat.

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem nedávno pozván přímo do pořadu k paní Jílkové. "S díky" jsem odmítl. Osobně mě ani nenapadalo tam jít, a ani se na tu její šaškárnu nedívám. Vlastně nechápu lidi, co to zkoušejí byť jen na 10 minut sledovat...:-)

6 0
možnosti
Foto

Omlouvám se. Byl to takový pokus jen si ověřit vlastní názor. Občas se pokouším být objektivní a nebýt objetí vlastních a možná falešných předsudků. Stejně tak se ale divím, že mnozí „aktéři“, které podkládám za celkem soudné, inteligentní a vzdělané se zúčastní. Docela si dovedu i představit, že tam včera jedna strana byla na příkaz „strany a vlády“.

2 0
možnosti

Vybrat si nejpitomější pořad ČT a na něm demonstrovat její celkovou úroveň, je trochu podpásovka.

4 3
možnosti
Foto

Domníváte, že se jedná opravdu o ten „nejpitomější“ pořad ČT. Já rozděluji pořady na ty, které škodí a které ne. On totiž i „pitomý“ pořad nemusí škodit. A já tento, tedy mnou kritizovaný, považuji za více jak škodlivý a „podpásovku“ na občany, protože předstírá něco, čím není.

7 0
možnosti
DV

D10a22v56i44d 74V63l50k

10. 12. 2021 10:51

Když ono je to tak neodolatelně vděčné nakopnout ČT do zubů ;-D Já jsem se taky díval. Viděl jsem na jedné straně věcné kvalifikované profesory a na druhé bezobsažné bláboly. To, že je Jílková trochu "divoká" je jasné každému kdo kdy tenhle její tyjátr viděl.

5 3
možnosti
Foto

Když ono je to tak neodolatelně vděčné nakopnout a kritizovat autora, jehož text jsem nepochopil, že?

2 4
možnosti
Foto

:-) Naříkat nad pokrokem, který umožní násobit norimberské trychtýře, je poněkud úsměvné. Ne každý si je však nechá ,,implementovat". Co se poplatků týká, před pár dny řídˇa ČT až zanaříkal, že již pomalu dřou bídu s nouzí, neb mnoho let poplatky ,,stagnují". Ale hrdě prohlásil, že to zatím zvládají. ZATÍM;-)

0 0
možnosti
Foto

Nu, pokud se podívám na „inflaci“ všech jak ekonomických, tak i kulturních hodnot, tak se nedivím, že i milionáři užívajíce si našich peněz naříkají Ano, život privátních osob se prodražuje a stát už nemá mnoho peněz platit jejich „koníčky“.

0 0
možnosti
JK

Jestli se domníváte, že je "Máte slovo" publicistický pořad, dopouštíte se chyby, a jestli jej ČT za publicistický pořad vydává, je to klamaní diváků. Tento pořad je na stejném půdorysu jako kdysi Kotel, kterého jsem se jednou zúčastnil, abych pochopil, o co jde. Jedná se jen a jen o show. Víc za tím nehledejte.

Ty poplatky ovšem neplatíte ČT, nýbrž za to, že můžete přijímat televizní signál a provozovat televizor. O tom, komu jsou pak určeny, rozhoduje Sněmovna. Fakt, že připadají ČT, odráží představu, že země potřebuje televizi veřejné služby, kterou je nutno platit.

1 2
možnosti
Foto

Nu, já se domnívám, že onen pořad za publicistický nepovažuji, spíše poukazuji na to, že je jako takový „prodáván“, což mne, jsa více jak padesát let v „branži“ a většinou v „žoldu“ veřejnoprávním, více jak pobuřuje. A zrovna tak nemám nic proti tomu připlácet na „veřejné“ služby pokud se ale nejedná a skrytou privátní výdělečnou činnost.

1 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik