Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vždy tomu tak u nás bylo - a nejvíc to předváděla v minulém volebním období Národní fronta.

Teď to Národní fronta dostala plnou měrou od současné opozice.

Nicméně zejména Okamurovy projevy byly velmi podnětné.

R^

0 1
možnosti

Jo, uplne stejne jako kdysi jisteho Adolfa.

0 0
možnosti
Foto

Jak se do lesa volalo, tak se z lesa ozývá. A pokud jde o narůstající hromadu vážných a palčivých problémů, mohu všechny ujistit, že naprostá většina z nich se časem sama vyřeší.

3 0
možnosti
Foto

...časem sama vyřeší. Hm, aha, takže vlastně žádnou vládu nepotřebujeme a o politicích ani nemluvě. To se také vyřeší samo od sebe?

0 0
možnosti

No to žvanění je přece jen součástí demokracie resp. svobody slova a to i mimo sněmovnu, a to jsme chtěli...

Já poslance(kyňe) úplně chápu, takový dobrý a zejména velmi laciný pokrm ze sněmovního bufetku probouzí vše, co je v muži a ženě vnitřně hluboko uschováno a musí to ven a jeho blahodárným vlivem se stávají ze zamračených poslanců(kyň) bodří žvanilové........;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Já jen mám výhrady k tomu, aby se pod pojmem „demokracie“ mohlo skrývat vše, co nás napadne.Jo, ten "boj" u studeného bufetku dobře znám, mnohokrát jsem ho mohl pozorovat. Bylo stejně zábavné, jako nechutné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik