Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma R^

I když se mi zdá, že pan Karas se nějak změnil. Všichni reportéři unisono pějí, že za všechno zlo světa může pouze Putin a Karas najednou mluví o tom, jak je Ukrajina rozvrácená a že nenávist mezi východní a západní Ukrajinou bude na dvě generace a není možné vzájemné soužití.

Toto nezapadá do oficiální ideologie západního mainstreamu, jak to ČT dostala nařízeno z Bruselu.

Karas zřejmě musel být svědkem barbarských zločinů, které páchala Ukrajinská armáda.

2 0
možnosti
VV

Vidim, ze jste asi slusny clovek a pravdive odpovidate. Ja jsem zase clovek zvedavy a zajimalo by mne, KDE jste SE nam pane Kotyku tech 32 let  toulal, a hlavne proc jste se po te dobe vratil. Za takovou dobu si normalne clovek vybuduje nejakou existenci,  najde pratele pripadne postavi dum a vubec jak SE tak pise.

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane, jsem potěšen, že mne takto pozitivně hodnotíte. Ale uznejte, že z odpovědi na Vaši otázku by mohl být malý román. Ten již existuje. Napsal jsem o mém toulání se po světě knihu, která však zatím nenašla vydavatele. Ta by možná ukojila Vaši zvědavost. Snad jen ješitné konstatování, že jsem ze žádné práce nebyl propuštěn pro neschopnost, spíše proto, že jsem hovořil asi tak, jak tu píši. Tedy nešetřil kritikou. Jinak v mé mini vizitce na této stránce najdete nějaký ten link a máte možnost přečíst si alespoň úryvky. Omlouvám se a doufám, že tyto řádky nebudete pokládat za výmluvu.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby pan Kotyk alespoň napsal něco zajímavého a pravdivého!

Vy jste schopen sledovat veškeré zpravodajství ČT celou dobu vysílání?

0 2
možnosti
Foto

Přiznám, že jsem po mém návratu do Česka potřeboval asi tak půl roku, abych u zpráv vydržel. Poté jsem zvolil poněkud paradoxní trik. Mám celkem dobrý žaludek a tak si s jistou perverzitou připravuji večeři tak, aby byla hotova přesně o sedmé. Ostatně na počasí se raději nedívám, protože jaksi nedokáži udržet soustředění a po pěti minutách si musím přiznat, že to, co by mne vlastně zajímalo, tedy jak bude zítra, mi uniklo. Nu, a k večeři si dávám pro jistotu pivo. Jeden nikdy neví, mohlo by mi třeba zaskočit.

Jinak sleduji Události ze studijních důvodů. Je to k neuvěření, ale je tomu skutečně tak. Jsou pro mne barometrem úpadku zpravodajské práce. Případné perličky pečlivě zaznamenávám, abych je pak předložil studentům k posouzení. K mému nemalému údivu většinou reagují výbuchy smíchu a já se musím nevěřícně přesvědčit, zda jim omylem nepouštím nějakou grotesku. Takže jsou pro mne ČT Události vítanou učební pomůckou. Mohu tak na reálných případech vysvětlovat, jak by zpravodajství nemělo vypadat. Jsem rád, že nemusím studenty otravovat nějakou teorií, ale mohu je konfrontovat s realitou virtuálního světa. Vím, že se v tom skrývá paradox, ale i to jsem schopen jim jakž takž vysvětlit.

5 0
možnosti
VV

Jak malo staci cechum je stesti. Zanadavat na Brusel a ceskou televizi a karma je zarucena.

1 5
možnosti
MN

Při posledních reportážích Míry Karase z dobytého Debalceva jsem měla pocit jako by parodoval sám sebe.

Tentokrát mi okamžitě připomenul legendární dikci plíživého investigativce Radka Johna z pořadu Na vlastní oči, ze kterého si pak ještě dlouho utahovali ve svých pořadech Genzer se Suchánkem.

3 0
možnosti
Foto

Těší mne, že nejsem se svými pocity sám. Jednou jsem slyšel při jedné diskusi na konto novinářů následující: Vy jste občas obětí vlastní propagandy.

3 0
možnosti
Foto

U ČT nejspíše platí hlavní zadání. Danná linie. Tedy propaganda. Protagonisté tudíž musí bý ,,loajální". Objektivní zpravodajství je asi velmi subjektivní pojem.

Pokud by mělo spočívat ,,pouze" v tom, že to a to se událo tam a tam tak a tak, nebylo by pomalu co vysílat. O sledovańosti ani nemluvě. Je ,,úsměvné", kolik ,,nezávisl." odborníků se snaží diváky přesvědčit o tom, jak MUSÍ dané info chápat. Jelikož leccos pamatuji, a jistě ne sám, mnohdy jsem v údivu, že ,,pánové" např.typu Brože, čiToska a nespočtu dalších, mají tolik ,,schopných" následovníků a pokračovatelů.Rv Samozřejmě pak je k mnohému i další, mnohdy velice oprávněná, přinejmenším, nedůvěra. J.A.J.

4 0
možnosti
Foto

Bohužel Vám musím dát za pravdu, že specifikovat pravidla pro objektivní zpravodajství není jednoduché. V praxi to většinou vypadá tak, že ti, kteří se dožadují objektivity, nemají často o této problematice té nejmenší potuchy. Vše je ztíženo i faktem, že většina těchto bojovníků pokládá za objektivní jen ten názor, který je v souladu se jejich přesvědčením.

Jestliže vzniká všeobecná nedůvěra v informační média dochází k jistému ochromení společnosti, protože již není možno rozšiřovat ani informace, které jsou všeobecné prospěšné a které by měla společnost akceptovat jako „pravdivé“. Jistý paradox, ale není možno se mu vyhnout. Pochopitelně, že může nabýt i negativní formy.

2 0
možnosti
PV

KarmaR^

Napadá mě úvaha, jak tihle truhlíci budou hodnotit své angažmá v dnešních lžích (byť v souladu s článkem č.4 o vedoucí úloze EU) s odstupem času? Zastydí se dodatečně? Třeba Karas? Ty záběry se přeci jednou budou promítat, až nastane normální doba, studentům žurnalistiky, jako odstrašující případ. Dojde mu to?

6 1
možnosti
Foto

Zda to panu Karasovi dojde nevím. Já bych rád, aby to došlo politikům. Ale jinak je ta doba možná již tu. Alespoň já to mým studentům promítám.

2 0
možnosti
JK

CT je standardni medium na slusne urovni. V CR rozhodne na televniznim poli nejlepsi v oblasti zpravodajstvi. Tezko rict, z ceho mate tak negativni pocit a hlavne tezko rict, jake lepsi byste doporucil ;-)

1 5
možnosti
Foto

K první a druhé větě. No nazdar.

4 0
možnosti
PV

Ono je to výborně sepsané, ale výborné to ani zdaleka není, spíš tragedie, kam jsme se dostali čtvrt století po pádu totality. Oklikou jsme na tom zhruba stejně - zase lžou.

3 1
možnosti
LN

..nevím jestli je správní stavět dojem z ČT jen výkonu páně Karase...ale co se jeho reportáží týče...stopro souhlasím....včera jsem měl pocit...že se snaží křičet a  šeptat...a tím vytvořit dojem...že zlý útočník...je už jedno z které strany...číhá za rohem....a mohl by by klepnout za uši....skoro bych mu to přál....

3 0
možnosti
Foto

Jistě ne, ale mám vážné obavy, že role, kterou pan Karas hraje, je zářným příkladem pro ty dívenky, které v různých kostýmech s pubertálním nadšením poskakují před kamerou. Ostatně i já jsem si musel často navléct neprůstřelnou vestu. Bylo to nařízeno vedením televizní společnosti a sloužilo opravdu k naší bezpečnosti a také bylo podmínkou pojistného plnění. K té výzbroji ale také patří vždy helma. To je snad více než logické. Takže při vystoupení pna Karase bez helmy se zcela zřejmě jedná o „vhodný“ kostým. Není to pro mne nic neobvyklého, zažil jsem řádu takovýchto herců, kteří si říkali zpravodajové.

6 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik