Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, když pro vlast nechceme nic udělat, je ideální si najít výmluvu, že námi ji ukradli.

A pokud ji ukradli, co jste proti tomu dělal?

2 5
možnosti
Foto

Opět výmluva z mé strany. Nežil jsem zde a mohl jsem jen z povzdálí vše pozorovat. Teď jsem tady a právě koukám, že toho zde moc nezbylo. Také jsem nenapsal, že nám ji ukradli, jen, že bylo dopuštěno, aby ji někdo rozprodal. A teď dělám to co snad umím, píši o tom.

2 0
možnosti
LN

..řekl bych..že ideologicky patříte mezi chronické šťouraly....

2 1
možnosti
Foto

Kolik z nás má ještě pocit, že mu naše zem ještě patří ? Já !!! :-)Rv

2 1
možnosti
Foto

I66v89a17n 10M31a46r29e40k

2. 5. 2015 10:11

!!Máte můj souhlas a karmu p. Kotyk. Nejlíp to jde vypozorovat z toho, že na zdejších debatách největší militanti a rusobijci se při zmínce o znovuzavedení povinné branné povinnosti vypaří z netu jako "pára  nad hrncem" , ale několik z nich se zmůže alespoň na pár dementních poznámek >>>>těm budiž věčná sláva ! ! !  8-oR^!!

4 2
možnosti
PS

Proti komu chcete bránit ZEM, když imigranty vám přikážou kvóty ? [>-]

5 0
možnosti
VA

K tomu není co dodat ! Karma R^

2 0
možnosti
PK

"to místo kde jsem se narodil" nemá naprosto nic společného se státním aparátem který ho spravuje.

Za to místo jsem ochoten bojovat  - ale nejsem za žádných okolností ochoten bojovat za zachování současných státních institucí, systému vlády 

a rozhodně ne pokud tam budou současné "politici".

Stát je ta nejposlednější, nejpodřadnější entita která má sloužit občanům... nikoliv jak se politici snaží v posledním století je občany řídití a občanům vládnout.

Politici mají být ti nejsposlednější nejpodřadnější sluhové s minimem vlastního vlivu. Mají plnit vůli lidí, nikoliv o čemkoliv rozhodovat. Za současnou formu státu nehnu ani prsem.

Možná pokud někde uvidím po stromech viset Kalouska, Babiše, Sobotku, Ransdorfa, Grebeníčka, Schwarzenberga a Zemana a Singera budu ochoten si poslechnout jakou vizi společnosti má ten kdo je pověsil. Pak se rozhodnu co dál.

8 1
možnosti
JV
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik