Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že tu nejde ani tak o morálku médií jako spíše o únik informací z policejních šetření nebo jednání soudů.

Ty odposlechy telefonických hovorů Jany Nagyové byly schváleny pro účely policejního vyšetřování trestné činnost a ne pro uspokojování voyerských choutek médií a široké veřejnosti. Jaký přínos pro odhalování trestné činnosti mělo zveřejnění banálních mileneckých hádek mezi Janou Nagyovou a Petrem Nečasem?  Nebo zveřejnění telefonického rozhovoru mezi Janou Nagyovou a její kamarádkou, kde obě ženy pomlouvaly Radku Nečasovou?

Někteří teď tvrdí, že díky zveřejnění těchto hovorů jsme se dozvěděli, kdo nám vlastně vládl. Ale vždyť už nám Petr Nečas dva roky nevládne a je politickou mrtvolou! Veřejné projednávání těchto intimních telefonických hovorů na soudním jednání považují za pošlapávání lidské důstojnosti aktérů kauzy.

2 5
možnosti
BP

Vám tedy zcela evidentně nevadí,že si Peťula odklepávání ze svého pytlíka platil z peněz daňových poplatníků. Jakou lidskou důstojnost Peťulky a jeho státem placené konkubíny máte na mysli ?

Vůbec nebudu toho našeho ubožáka srovnávat s americkým presidentem - ale masmédia si podávala Clintona tak dlouho,dokud se nepokořil a nekápl božskou - "Ano - lhal jsem,Monika mi ho přeblafla - sorry ".

Možná kdybychom byli v 1.republice,kdy ještě politici měli alespoň nějakou noblesu-tak bych se nad takovým šmírováním pozastavil.

Ale v tomto případě,kdy lidská spodina se bůh ví jakým řízením osudu ocitla v čele tohoto státu,jsem pro,aby si to vyžrala až do dna.¨

"Jak se do lesa,tak se z lesa ... "

7 0
možnosti
JS

To, že se najde ženská která v honbě za mamonem jde přes mrtvoly se da pochopit. Ale že jsme si zvolili premiéra který se sebou nechá tak vláčet by volič měl přes média vědět. Jinak platí co řekl senátor Kubera: když se postaví, rozum se zastaví.

9 0
možnosti
Foto

Máte ode mě karmu. Taky jsem ten článek v MF Dnes četl a chystal jsem se napsat ostré odsouzení bulvárnosti toho článku. Už nikdo, kdo chcete někomu něco sdělit, nepoužívejte mobil. Všechno je někde zaznamenaný. Už to samo je prostě hrůza. Doufám, že manželé Nečasovi vysoudí za uveřejnění toho bulvárního článku v nejhorším bulvárním deníku MF Dnes, hodně vysokou částku.

5 7
možnosti
BP

Ale jděte Vy pane pohoršený - já jsem taky dalek toho,abych někoho šmíroval v jeho ložnici.

Pokud si ovšem někdo svoje hormony odklepává na úřadě vlády a  toto odklepávání spojuje s rozhazováním peněz daňových poplatníků za bůh ví jaké procedůry,které halí do eufemistického hávu " dření koně",tak se bude muset smířit s tím,že se může daňový poplatník na jeho úkor minimálně pobavit,pakliže ho nebude hnát rovnou k zodpovědnosti za rozhazování peněz z naší společné kasy ...

12 1
možnosti
AS

A16d78a37m 36S35t13a19v81a

21. 5. 2015 9:29

"....Paní Nečasová a morálka médií...": Přesně! Myslíte-li manželkou tu kantýnskou, tak to sedí, a není mezi nimi rozdílu.

2 1
možnosti
OP

Manželé jsou Nečasovi s měkkým i, jinak kvalitní článek :-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji a omlouvám se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik