Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZP

Mě zase přijde pravděpodobné, že má pan vášnivý odpůrce ČT a jejího vedení nejaké osobní problémy právě s tím vedením.Je to ovšem jen můj dojem, vycházející z dlouholetých skušeností v oblasti život.Pokud to tak není, tak se omlouvám. Mě ČT vcelku vyhovuje.Nic není ideální.

0 0
možnosti
MS

Soudruh ředitel nevědomky odkopal své priority, jež jsou v hrubém rozporu s legislativou ČT.

1 0
možnosti
MB

"Mediální "experti v ČT nesou odpovědnost......." Potíž je v tom, že nikdo v ČT, potažmo ani ona sama nenese směrem ke svým koncesionářům vůbec žádnou odpovědnost.

Můžete (myšleno bez ironie a konfrontace) jmenovat někoho, kdo v ČT přistupuje odpovědně ke společensky důležité mediální tvorbě, jak píšete?

2 0
možnosti
Foto

Oprávněný dotaz a jsem přesvědčen, že je zcela pragmatický. Přesto ode mne nečekejte konkrétní jména, či názvy pořadů. Přinesly by jen diskusi, která je pochopitelně různorodá a odváděla by od tématu. Mou snahou je zásadní debata o poslání veřejnoprávních médií, které pokládám za nezbytné v demokratické společnosti. Pohybuji se již pár desetiletí v mediálním prostředí a dovolím si tvrdit, že celkem dobře rozpoznám, kdy se autoři dobrovolně a s nadšením podřizují určité tendenci, či tak dělají s donucením anebo dokonce s profesionálně skrývanou nevolí. Důvod je jednoduchý, nechtějí ztratit práci. Zrovna tak si dovolím tvrdit, že mám celkem cit pro to, kdy z neznalosti, či při zneužití formy dochází k deformaci obsahu a v případě všeobecně míněné publicistiky dokonce k desinformaci veřejnosti. Důvod je opět jednoduchý, divák nemá šanci pochopit ve vodopádu nesmyslně a násilně spojených jak vizuálních tak verbálních informací sdělovaný obsah. Zrovna tak vycházím ze setkání s pracovníky ČT, kdy na nich bylo vidět obavy podobné problémy diskutovat nahlas. Kupodivu jejich strach byl mnohem silnější, než jsem zažil v dobách, kdy nám vládli komunisté. Vím, že vás touto odpovědí neuspokojím, ale není to zbabělost, spíše obava navodit neproduktivní diskusi. JInak plně podpořím vaše tvrzení, že "odpovědní" pracovníci ČT nejsou v současné době nikomu odpovědní za to co činí. Právě jen řediteli ČT.

3 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik