Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Dobry clanek, zvlaste pak posledni odstavec.

1 0
možnosti
Foto

Pan autor chápe včerejší schůzi PSP ČR v kauze Čapí hnízdo jako soud, který soudil A. Babiše cit. ,,Ale soudit v poslanecké sněmovně jen Andreje Babiše pokládám za neférové a v pravdě nemorální."

Z mého pohledu mohu jen konstatovat, že to byla komedie, možná šaráda , za kterou by se Babiš nemusel stydět ani na sjezdu předlistopadové KSČ. Ale soud? Jistě byli tam žalobci, byli tam, obhájci,, ale soudce, který mohl něco učinit v podobě Bohuslava Sobotky žádný rozsudek nad Babišem nevynesl.

3 0
možnosti
MT

Je potreba videt i tu druhou, lepsi stranku mince. Zase mame demokracii, svobodu, banany a toaletni papir.

0 0
možnosti

A můžeme jet kamkoli do zahraničí. Tedy pokud na to máme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik