Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Obdivuji každého, kdo je schopen takové kydy poslouchat, i když je mi jasné, že stav mysli každého protivníka je žádoucí znát.

0 0
možnosti
Foto

jen pštros dává hlavu do písku a neumí se smířit s fakty. profesionál si přizná, že jsme proti Číně dnes již poněkud zaostalí, což v éře Gustáva Husáka ještě neplatilo. zřejmě se Čína rozvíjela rychleji, než různými reformami a transformacemi sužované Česko Rv

1 0
možnosti

V metodách jak vydrbavat s vlastními lidmi za Čínou opravdu zaostáváme, přitom za Husáka jsme v tomto patřili do světové špičky

1 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik