Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

V76á34c51l32a48v 53M80a47c48h

27. 3. 2016 19:12

já mám strach spíš z Bruselu, , samej extremista a škůdce, hlavně ta Evropská čtvrť jimi doslova přetékáRvEURv

0 0
možnosti
Foto

Člověče, autore, smekám. Úžasně jste vystihl podstatu problému, kdy se "humanitární společnost" nedokáže srovnat s jinou kulturou, která nepoděkuje za podané sousto, ale kousne do ruky sousto podávající. Ano, jde o střet kultury 21. století (ať je jakákoliv) s kulturou ustrnulou v osidlech středověku a starší.

R^R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za pochvalu. Jen si myslím, že jsem měl zvolit "atraktivnější" titulek.

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsané. Karma.

1 0
možnosti
JR

J88a75n 42R63á19ž

27. 3. 2016 13:22

Kdyby ten pochod probíhal tak, že účastníci by měli v rukou bejsbolové pálky a dali tak najevo, že se s muslimy už párat nebudou, měl by smysl. Ale je lepší zrušit pochod lidí, kteří mají v rukou květiny a svíčky, popřípadě volají různá "Je suis". Takové pochody jen vyvolají u muslimů smích a potvrdí, že mohou v klidu s vražděním pokračovat!

2 0
možnosti
Foto

Měli by mít kalašnikovy.

0 0
možnosti
Foto

Mít strach o život je konkurenční výhodou, protože s tím životem lehkomyslně pak nehazardujete. To dosvědčuje průběh všech střetů s muslimy. V moderní době ještě ani jednu nevyhráli. Už od doby románu Pouští a pralesem, kde popsáno, jak se stávali snadno potravou pro kulomety.

0 0
možnosti
Foto

Naše materiální převaha je úžasná. Ale nedovedeme ji uplatnit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik