Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Když nebude tráva dost zelená, tak ji trošku přibarvíme. To ještě pamatujeme doslova i obrazně. Podivuhodné je, že tenkrát tomu nikdo nevěřil a dnes na to skočí více jak polovina národa.

0 0
možnosti

Výborné, poprvé karma

0 0
možnosti
JP

Skvělé, výstižné. Díky.

1 0
možnosti
Foto

A není snad právem každého jednotlivce preferovat diktaturu před demokracií?

A podle čeho v historii České republiky se mohl každý její občan zjistit, že demokracie je tou nejlepší formou vlády. Už ve starověku si to nemyslel ani Aristoteles, a to byla nějaká kebule.

0 1
možnosti
Foto

Měli bychom udělat nějakou anketu na téma Je ještě vůbec možné být demokratem a je k tomu nějaký důvod?

0 0
možnosti
KC

Ještě hodně vody proteče v českých řekách, než si lidé uvědomí, že není všechno zlato, co se třpytí.

1 0
možnosti
LV

Napsal jste to fantasticky. R^

3 4
možnosti
MK

Jestli to nebude tím,že všichni jeho demokratičtí předchůdci zdupali co mohli....co???

4 1
možnosti
Foto

Každopádně asi nedupali po tom, po čem měli....co?

1 0
možnosti
Foto

Hrabalův ,světlík" (OSTŘE SLEDOVANÉ VLAKY- ,,INSPEKTORSKÁ ZAHRÁDKA JE V PR....!") v očekání souhlasné ozvěny:-/

0 0
možnosti
Foto

Jenže já mám pomalu pocit, že už nám někdo ty světlíky zazdívá.

0 0
možnosti
JV

J69i11r13i 31V90r61a30b96e74c

31. 3. 2016 18:03

To je ten postkomunisticky zvyk.Zmenit to snad muze jen nova , mlada generace.

KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

Mám se studenty častý kontakt. Ale zatím mi připadají trochu bezradní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik