Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Za dob Dikobrazu jsem měla dojem, že žijeme v Kocourkově, pocity se nadále ale příliš nezměnily. Asi jen tím, že má Kocourkov trochu modernější tvář, možná však ještě absurdnější, tenkrát to bylo na koho svádět a dnes si za to můžeme sami.

0 0
možnosti
Foto

Mě nejvíce zaujmulo ve včerejších Událostech to, že věnovaly velký prostor nějaké skupince FAMU, která chce vyřešit problém s vyvěšením tibetské vlajky a pak také tomu, že čínská vlajka na pár vteřin zahalila plakát s Havelm a Dalajlámou. Nedokáži odhadnout, kolik lidí tento problém zajímá a kolika občanů v ČR se tyto prkotiny bezprostředně dotknou, ale myslím, že určitě menšího počtu, než těch, kteří využívají služeb pošty, která zdražila své služby. Ovšem problému zdražování dopisů a doporučených psaní věnovala Česká televize zprávu o délce celých 14 vteřin. Zajímavý metr důležitosti ;-)

5 2
možnosti
Foto

Nezbývá, než souhlasit. Většina informací, kterých se občanům dostává, nemá bezprostřední dopad na současný a reálný život jedince.

5 0
možnosti
LV

No on ten Dikobraz zas nebyl taková idylka. To si jen teď po letech vybavujete to lepší. Jako všechen tisk té doby byl i Dikobraz hlásnou troubou KSČ a její "protiimperialistické" politiky, takže gró obsahu tvořili pitoreskní bařtipáni v oblecích se šosy a svazky dolarových bankovek v rukou a kapsách zobrazovaní v nejroztodivnějších situacích dokumentujících jejich prohnilost, krvelačnost, nenažranost a rychle se blížící neodvratný konec.

Ale je fakt, že se tam občas nějaký dobrý vtip našel. Nejradši jsem měl rubriku "Kýho výra". :-)

3 1
možnosti
Foto

Zapomínáte na to, že jsem se smáli i těm "ideologickým" vtipům. Zatímco dnes se jedná o "závažné" zprávy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik