Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak mi vysvětlete, proč Češi, když přijdou do Asii hned bez váhání chřoustají v bistrech brouky? Můj bratr, když přijel do Číny, jedl jakési cvrčky a ještě se při tom fotil?

0 1
možnosti
Foto

K47a84r21e95l 47C55a53c36h

3. 4. 2016 9:24

Odpověděla jste si sama - Váš bratr to dělal kvůli těm selfíčkům, se kterými se nyní v Česku předvádí.

1 0
možnosti
Foto

Hezky vystiženo R^

Ono s tím multikulturalismem je to trochu jako se starým známým socíkem. Je to báječně vymyšlený, ale neodpovídá to lidské přirozenosti.

Člověk se rád vypraví někam za exotikou a kulturní odlišností, ale mít ji na talíři každý den je úplně jiné kafe.

13 0
možnosti
Foto

I68v13a46n 26M13a33r41e83k

2. 4. 2016 19:30

Souhlas a karma . R^ [>-]

6 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik