Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě nedráždí, že nám utíkají uprchlíci. Mě dráždí, že jsem donucena to platit proti své vůli. Já nechci uprchlíkům financovat jejich život, oni nemají zájem, abychom jim my něco financovali, takže vlastně všechny strany jsou nuceny chovat se proti své vůli a to je to, co mě dráždí.

A pokud jde o tržní hospodářství, financování obrovského množství neziskovek nemá s tržním hospodářstvím nic společného. V tomto případě jde spíše o "turecké hospodářství".

2 0
možnosti

...mám dojem,že tato kauza má jmenovité aktéry...tak žádné množné číslo ale konkrétně a jména jsou jasná ;-O;-O

2 0
možnosti

Dovolil bych si tvrdit, že (ne)ziskovky nejsou produktem tržního hospodářství. I když to může být skvělý byznys, pravda, ale na začátku, uprostřed a na konci stojí dotace z veřejných peněz.

4 0
možnosti

Jen drobnosti: Nadační fonf Generace 21 vznikl před rokem 2001. Tak dlouho dopředu plánoval svoji pomoc budoucím uprchlíkům ze Sýrie.

Nadační fond naposledy zveřejnil svoji výroční zprávu za rok 2001. Od té doby raději vše skrývá (a obchodní soud neplnění zákonných povinností přehlíží).

Nadační fond uveřejnil rovněž jeden zápis z jednání správní rady (2014). Celé jednání mělo jediný výsledek: zvolili správní radu na další období (tedy sami sabe). Nic jiného správní radu - alespoň podle zápisu - nezajímalo!!!

1 0
možnosti

R^ Konkrétně k nadačnímu fondu Generace 21: údajně je veškerá jejich aktivita hrazena z příspěvků lidí, kteří jejich projektům uvěří a jsou přesvědčeni, že přispívají na dobrou věc. A na takových příkladech se jasně ukazuje, že víra v něco bez prověření skutečností je prodloužená ruka hlouposti a někdy až zločinu

4 0
možnosti

Já nevím, co dráždí vás, ale nikde jsem nezaznamenal, že by někdo u nás zpochybňoval míru pomoci, které se u nás dostalo křesťanským uprchlíkům z Iráku. Takže jestli veřejné mínění něco dráždí, tak je to neskromnost a nemístné požadavky uprchlíků. :-/

5 0
možnosti
Foto

Takže vlastně alibismus.....

1 0
možnosti
Foto

Máte samozřejmě pravdu. Já vůbec nechápu, jak se mnohé NGO mohou u nás beztrestně prezentovat a ještě beztrestněji páchat výtržnosti.

Třeba Greenpeace se svými přepady.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS