Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Problém hlavně je, že dnes novináři nejsou nezávislí. Je to vidět hlavně na redakci ČT, která vypadá jak mediální agentura ve službách Top09, Dienstbierova křídla ČSSD a dalších probruselských politiků.

Přitom novináři mají být hlídacím psem demokracie. Místo toho vidíme, že čeští novináři jsou jen prodlouženou rukou bruselské politiky. Takže se moc nezměnilo z dob totality, kdy čeští novináři poslušně sloužili Kremlu.

5 0
možnosti

Pořad pana Moravce považuji za zajímavý a užitečný. Je velmi dobře připravený, diskuse má spád a zajímavé hosty. Moravec nemá potřebu být jako moderátor hlavní hvězdou pořadu. Svým hostům opravdu naslouchá a nechává jejich myšlenku dokončit. Fokus se odehrává ve vstřícné atmosféře, která je při tel. diskusí vzácná. To může být pro některé posluchače problém. Nenacházejí zde vzájemnou nevraživost, výsměch a sprosté překřikování..., prostě si nepřijdou "na své". Přesto jim závidím jedno, že si na obrazovce na to své přijdou daleko častěji než já, který musí čekat celý měsíc na další Fokus. Hezký den.

0 5
možnosti
Foto

Závidím vám. Ale připouštím, že asi žijete spokojenější život, než já.

1 0
možnosti

... ještě jedna poznámka : myslím, že včerejší Fokus celkem trefně ukázal na problém nejenom médií a novinářů, ale obecně na problém jak podávat (média, internet..) a následně "vstřebávat" (občan) informace. To, že nedošlo k nějakým zásadním radám nebo návodu jak toto zlepšit, asi nemůžeme od pořadu tohoto typu očekávat. Já se přikláním k názoru - nejdříve "ztlumit" emoce a poté si informaci tak nějak s chladnou hlavou znovu přebrat a zasadit do reálného světa, samozřejmě v souladu se svými konkrétními ("odžitými") zkušenostmi. A tady má určitě člověk studovaný, sečtělý a "zcestovalý" tak trochu náskok. A ještě trochu na obranu pana Moravce - dle mého názoru to je jeden z mála novinářů-moderátorů, který byl schopen čelit tak demagogické rétorice pana Zemana (snad proto už s ním hrad nechce nic mít :-))

0 3
možnosti
Foto

Ono je trochu zapeklitější, tedy s tím čelit demagogické rétorice pana Zemana. Včerejší konstatování, že důvěra v novináře klesla na 28 procent, vlastně jen potvrdilo, že když pan Zeman a pan Babiš nemají zrovna přátelský náhled na novináře, mají vlastně mají pravdu. A teď si představte, že kdyby pořad odpovídal mým představám a bohužel vlastně nepřítomní mediální tvůrci se zde projevili trochu sebekritiky, tak by se tím jen vše ještě veřejně potvrdilo.

3 0
možnosti
Foto

On je Moravec snad opravdu přesvědčený o svých kvalitách. Pořád ještě říká o jakých událostech se bude hovořit PO jeho pořadu?

2 0
možnosti

Díky za zajímavou recenzi. Z vlastních zkušeností nemám žádný důvod tomu nevěřit.

4 0
možnosti

... tak jak bylo zmíněno ve včerejším Fokusu, blogery je nutno brát s velkou rezervou ....

0 0
možnosti
Foto

S tím absolutně souhlasím.

1 0
možnosti

Lesk a bída pana Kotyka.. Rv

2 10
možnosti

A s ještě větší rezervou je nutné brát i diskutéry. Samozřejmě včetně mne.

0 0
možnosti

;-O;-O;-O Pane Kotyku, ještě, že vás máme!!!!!!

3 5
možnosti

J92i95ř75í 65U45č21í40k

6. 4. 2016 9:23

Ani jsem nehodlal plýtvat časem a dočíst blog plný plivanců až do konce. To, že pan Kotyk dle svého profilu cestoval 32 let po světě, není pro mne pro mne důkazem jeho geniality a jediné pravdy. Po dlouhé době jsem viděl pořad pana Moravce (z oblasti zdravotnictví) a na rozdíl od blogu pana Kotyka mi přišel poměrně zajímavý svými hosty i obsahem.

2 12
možnosti
Foto

Vidíte, vy jste ani nedočetl a už plivete. Já jsem alespoň koukal do konce. Jsem snad proto horší než vy.

8 0
možnosti

R^28% ? To číslo mi připadá pořád hodně vysoký...;-)

11 0
možnosti
Foto

Pokud novináři referují o počasí, tak se jim dá věřit, protože pravdivost těchto zpráv si lze ověřit pohledem z okna. Ono stále platí úsloví o lžíci dehtu v bečce medu a úsloví o lži s krátkýma nohama.

5 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik