Diskuse

Bez retro „Událostí“ nepochopíme ty dnešní!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J20i28ř29í 29V16o69l70k48a

19. 4. 2016 15:01

Zjistil jsem jinou věc. Nesleduji TV a čtu si. Moje žena po zprávách ohlasí, že zase kecali blbiny, potom chrní u nějaké romantické blbiny a tak celý šťastný zaplatím koncesionářský poplatek, protože co kdyby někdo dostal rozum. Jsem dědek, budiž, ale abych musel vidět "mistra" Dejdara, Donutila, Postráneckýho a bůhví koho ještě celý život, tak to tedy ne. A tuhle na mne vybafl Postránecký i v Bille. No, poluci jsem z toho neměl, ale čeho je moc, toho je příliš.

0 0
možnosti
Foto

Máte karmu.

S tím poučením máte velkou pravdu a je také znát, že značná část s tím má problémy a v podstatě se v tom dost "plácá". Nemyslím, že by minulost zapomněli nebo úplně odhodili, ale mají problém s její aplikací v současným podmínkách. Proto také věří siláckým prohlášením a rádoby moudrým tvrzením kdejakých "vůdců" slibovačů zářných zítřků. Dost zapomínají na vlastní rozum a filtraci informací vlastním názorem a zkušenostmi.

0 1
možnosti