Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dělat úplně nic budu v úterý;-D

1 0
možnosti

Proč jste tady,když je venku hezky a hyparmarkety otevřeny.......:-)

0 0
možnosti
Foto

,,Je neděle! Tak proč jste tady?"

I Bůh sedmý den odpočíval. Ale, možná ten den napsal blog. Třeba na téma: ,,milujte se a množte se". Ovšem už tehdy se ozývalo i ono: ,,perte se a žerte se";-)

0 0
možnosti
Foto

Tož obé je člověčí. Jenže poslední dobou převažuje to druhé nad prvním.

1 0
možnosti
Foto

Já nikdy netvrdím, že sám dělám to, co v dobré víře doporučuji ostatním.

2 0
možnosti

"...dělat věci ze svobodné vůle". Ano, o tom to je. Takže "odskočit" si na chvíli na blog do toho patří také, a není to nic proti ničemu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak vidíte tak já "hřeším" také.

1 0
možnosti

Ten váš článek mi připomíná rovnost, dle harmonogramu. Buďte trochu svobodný.

0 1
možnosti
Foto

Tedy vaše asociace bych nechtěl mít.

0 0
možnosti
Foto

Neděle je den jako jiný. Někdo si užije volna v neděli, někdo kdykoliv jindy. Neexistuje nejmenší důvod takto dny od sebe rozlišovat.

Tradice? Jo, klidně se jich držte. Já raději volnost a svobodné smýšlení.

1 0
možnosti
Foto

A co když jsem volil tu neděli jako symbol?

2 0
možnosti

Dobrý den. Jsem tady, protože relaxuji po náročné rodinné sobotě a chci si popovídat i o tématech, které současnou každodennost přesahují. V tom se mi blog idnes zdá vhodnou platformou. Ale vypravím se dnes zároveň na bohoslužby do našeho evangelikálního sboru. Člověk potřebuje mít skutečné přátele, nejen ty virtuální.

2 0
možnosti
Foto

Jsem tady, protože mám právě pauzu na jídlo. Makám neděle, neneděle, svátek nesvátek, ranní, noční...

Jestli ale chce padlament a synátoři něco zakázat, tak ať zakážou ranní směny. Dělám směnaře už čtyřicet let a ranní nesnáším víc než daňovou kontrolu. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo to znám. Já mívám tak 13-14 dvanáctkrát do měsíce.

Většinou noční, 19:00 - 07:00. Dnes mám volno, ale zítra už sloužim.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS