Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem tady, protože mám právě pauzu na jídlo. Makám neděle, neneděle, svátek nesvátek, ranní, noční...

Jestli ale chce padlament a synátoři něco zakázat, tak ať zakážou ranní směny. Dělám směnaře už čtyřicet let a ranní nesnáším víc než daňovou kontrolu. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo to znám. Já mívám tak 13-14 dvanáctkrát do měsíce.

Většinou noční, 19:00 - 07:00. Dnes mám volno, ale zítra už sloužim.

0 0
možnosti
Foto

Také občas přemýšlím, zda dvanáctihodinové směny neškodí více, než kouření.

0 0
možnosti
Foto

;-)Ani bych neřekl. Dělal jsem patnáct let osmičkový cyklus. Poté jsme přešli na dvanáctkový. První měsíc mi to připadalo dlouhé, potom jsem zjistil kolik volna v měsíci vlastně mám a začalo mi to vyhovovat. Osmičkáři mají cca 8 dní v měsíci volno. Dvanáctkáři mají cca 15 dní v měsíci volno. A navíc je to i ekonomičtější. V 12h režimu projedu do práce a zpět za měsíc cca 1150 - 1200 km, v osmičkovém režimu by to bylo cca 1600km. Přepočítáno na cenu benzínu je úspora 400km za měsíc dosti pádný argument, pokud člověk má dělnický a nikoli manažerský plat.;-)

0 0
možnosti
Foto

Asi máte pravdu. Sám i občas přiznávám, že je lépe se na věci dívat „prakticky“ a ne nad nimi filosofovat. Prostě brát mnohé tak jak je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik