Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

L93u62b98o24š 98B73í92g27l

17. 5. 2018 19:32

Dobrý den pane Kotyku.

Děkuji za Vaše příspěvky! Nenechte se odradit občasnými negativními reakcemi a pište, pište, pište! Ona zahraniční zkušenost a jistý nadhled - ty se v Česku jen tak neodpouští. Těším se na Vaše další články a přeji hodně zdaru! LB.

0 0
možnosti
VV

U CT jsem si toho ani nevsim. Spis u spisovatelu jako je autor tohoto clanku.

2 0
možnosti
OH

Příjde mi srandovní, že měsíční poplatek v hodnotě tří piv dává některým občanům pocit, že budou diktovat veřejnoprávní televizi svoji představu o vysílání. Víte co, přepněte si raději na Primu nebo Barrandov a nechte laskavě ČT na pokoji.

4 1
možnosti
JK

J61a42n 47K58o94z31á95k

15. 5. 2018 23:32

Určitě máte pravdu, ale radši bych ta tři piva dal radši bezdomovci. Nechci nikomu diktovat, co má dělat, a taky nechci, aby mi někdo diktoval, že mu mám platit na jeho činnost.

3 0
možnosti
KT

Ve vašem případě, pane autore, padlo oblbování evidentně na úrodnou půdu.

Zkuste někdy mrknout na večerníček.

4 0
možnosti
MK

Já zírám, kolik se tady vyrojilo odborníků:-)já si naopak myslím , že tu různorodost kterou ČT nabízí nemá žádná jiná televize. A pak komu se to nelíbí, nabídka televizních kanálů je obrovská, tak vezmu ovladač a přepínám.

2 0
možnosti
JK

J29a66n 82K66o43z93á30k

15. 5. 2018 23:34

Ale na ty ostatní kanály nemusím platit.

2 0
možnosti
JB

J73i73r53i 88B71o19r

15. 5. 2018 14:25

Navrhuji takové pořady přesunout na nejsledovanější TV Barandov. Tam je spousta šikovných lidí.Třeba majitel ,moderátor,autor,právník a ostatní.

4 4
možnosti
MK

Pane Bor, ale dívat se každý den na všech kanálech televize Barrandov jen na pana Soukupa brzo omrzí. Navíc on nic nového nevymyslel jen kopíruje pořady, které už dávno na jiných televizích běží.

0 0
možnosti
Foto

I39v24a64n 24M58a14r71e27k

15. 5. 2018 13:37

P.Kotyku, karma R^

2 0
možnosti
MS

Pro mě je obecně řešením zakódování signálu ČT a na základě kódu stanovit povinnost poplatku ČT. Jenže to už se nelíbí obhájcům ČT, kteří lživě argumentují nezávislostí ČT. Ve skutečnosti jim jde o to, aby se poplatek nezvýšil ze současných 135 Kč, ke kterému by logicky došlo, po odpojení diváků, kteří by si dobrovolně zvolili druhou možnost.

6 0
možnosti
Foto

K70a65r44e30l 90M87á66d54l25e

15. 5. 2018 11:57

Obecně s kritikou ČT souhlasím, ale tenhle pořad má na CSFD solidních 71%. Sám jsem ho neviděl, tak nekomentuji, ale recenze jsou dobré. Napsal jste, že autoři jsou známí z oblasti zábavy, jména jste zatajil, tak jsem musel hledat. Čekal jsem přinejmenším Genzera se Suchánkem nebo dokonce Pavláska, ale tohle nejsou nijak nechvalně profláknutá jména.

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik