Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám dvě vnučky, tak vím o co jde. Ještě doporučuji večer párkrát zkouknout Zprávičky.

0 0
možnosti
Foto

Dobrým vymýváním dětských mozků je seriál Bankovkovi.

1 0
možnosti

Draky v hrnci jsem si pustila, pokud myslíte poslední díl Pečení je legrace, pusť se rychle do práce! i ukázky z dílů předchozích. Ano je to poněkud rychlé a chaotické, ale nevidím v tom obsahově pro děti nic závadného, narozdíl od jiných pořadů ČT déčka. S dětmi pracuji a malé děti mají takové zvukové a obrazové blbůstky rády.

1 0
možnosti

Ani mě ten pořad nijak nepobouřil a nad pekáčem buchet mě napadlo, že některé děti vidí buchty alespoň v televizi, když už je neznají z domova.

1 0
možnosti

Chybí tu věta "A za to ještě musíme platit poplatky".

1 0
možnosti

Tak hlavně, že jste se, cituji Vas:, sebekriticky ukojil priznanim. To nevymyslis!

3 0
možnosti

J30a65k33u34b 97H26o96z54a

21. 11. 2018 11:47

A to jste si všiml až teď?

1 0
možnosti

Rozhodně ne. Ale nikdy bych nepredpokladal, že to může tak gradovat...

1 0
možnosti

Taky jsem neporozuměl posledním dvěma větám autora, ale snad jen ulitba řvounům. Nebo musím přešlápnout.:-)

1 0
možnosti
Foto

Rozuměl jsem tomu dobře, že za Draky v hrnci může Babiš? Za tu dnešní všeobecnou kulturní bídu nemohou stavitelé Čapích hnízd, ale jejich bořitelé, ČT nevyjímaje.

3 2
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik