Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Já být seniorem tak hážu televizi z okna a přestávám platit výpalné jménem koncesionářský poplatek. Hodně by mě to urazilo;-€;-€;-€

Á propos nebudou náhodou na ČT3 vysílat doporučení pro seniory koho volit ???

4 8
možnosti
VF

pokud tam bude vídán Moravec, tak určitě.

0 1
možnosti
TK

Jestli považujete skvělou práci ve zpravodajství ČT za zmatené, tak jste evidentně cilovka toho programu.

6 1
možnosti
Foto

Ano, můžete mít pravdu. Možná, že jsem 50 let dělal něco špatně.

0 3
možnosti
PJ

Jestli ty zmatené zprávy nebudou tím, že jsou zmatené zdroje těch zpráv.....

1 0
možnosti
ZE

Po přečtení vašeho výplodu začínám nad vaším příjmením koktat.

5 0
možnosti
Foto

Nebojte, to se dá léčit.

0 3
možnosti
DP

ČT nikoho neposílá do duševní karantény, ale rozšiřuje nabídku a je na zvážení každého, zda této nabídky využije či nikoli. Říká se tomu svobodná vůle.

Je to jako nabídnutí hole. Kdo má pohybový aparát v pořádku, ten hůl nevyužije, komu se bude hůl hodit, ten ji použije a usnadní si chůzi.

Vy jste se ale rozhodl tuto nabízenou hůl vzít a udeřit s ní ředitele ČT do hlavy. Je to Vaše volba, ale s rozumem to nemá nic společného.

17 0
možnosti
JP

Ten ředitel si to zaslouží.

0 4
možnosti
MS

Evidentně vám uniklo, existuje ČT:D zaměřené na děti. Takže podle vás zrušit.

Asi toho vám uniká víc.

7 0
možnosti
JV

Bože můj - pane - s odpuštěním -co jste to za hlupáka????;-€

13 4
možnosti
Foto

Doufám, že nemusím odpovídat. Vždyť to víte sama nejlépe.

0 3
možnosti
HP

H62o38r95s53k98ý 70P53e14t84r

19. 3. 2020 20:03

Teda z vás ta zášť a nenávist úplně stéká. Doporučil bych vám, abyste se staral zejména o sebe, což platí i v tom na co se kdo chce/nechce dívat.

11 0
možnosti
MV

Přimlouvám se za ponechání ČT 2,dá se na ni koukat,ovšem kdyby nebylo starých filmů a seriálů z dob kdy to stálo za.. tak by musela ČT zrušit ostatní programy.

5 1
možnosti
JH

Na ČT 24 běží koronovela. Navrhuji přejmenovat na ČT Korona. Chudáci důchodci, co jsou sami a psychicky labilnější. To by měl člověk pocit, že je to horší než za války. Myslete na hygienu i duševní a choďte do přírody.

5 4
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik