Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Blábolíte. Tak jak je zmatená vláda nemehel, tak je zmatené zpravodajství. Jestli nerozumíte vysílání, tak jezte česnek nebo si čtěte. Rudé právo.

6 3
možnosti
ZD

Za minulý článek máte karmu - za tento ne. Nechme tomu nějaký čas a pak suďme.

1 0
možnosti
Foto

Tak je potřeba kopat do ČT za každou cenu. Frustrace nebo jen hloupost? Přitom je to dobrý nápad, starší diváci se raději podívají na starší filmy ze svého mládí. Co je na tom špatně? Jak jsem v diskuzi četl program rozjíždějí písaři Sovák a Horníček, to nejlepší ze starší tvorby ČT, to je ta dehonestace....?

10 2
možnosti
ZS

vy jste fakt srandista!

(aneb zloděj křičí chyťte zloděje)

1 4
možnosti
VV

Nechápu ten povyk. Ať si každý kouká na co chce. Já se na TV programu neshodnu ani s vlastní manželkou, tudíž bych si nedovolil posuzovat, co je nebo není pro koho vhodné, zvlášť když ČT3 ještě ani nezačal vysílat. Třeba se bude líbit i jiným divákům a když ne, prostě si pustí jiný program. A nebo televizi vypnou.

Existují TV kanály pro příznivce fotbalu, golfu, motoristy, domácí kutily, rybáře, cestovatele, děti, tak proč by nemohl být TV kanál pro seniory? Nevím, proč by to mělo někoho urážet.

12 0
možnosti
JN

já vám nějak nevím, ale čt 3 mi bude zřejmě vadit ze všeho nejméně

10 0
možnosti
JS

Takže jestli to dobře chápu, tak to bude něco jako mezi hudebními kanály kanál retro;-). Prostě tam budou dávat věci pro pamětníky. Tak to je ten kanál moc peněz stát nebude;-).

5 0
možnosti
Foto

Tak to je snad dobře, že moc drahý nebude. Nebo se tu najde nějaký hlupák, který bude kritizovat i to...?

4 0
možnosti
Foto

Už dlouho jsem nečetl něco tak hloupého jako blog páně Kotyka. A to je jen slušné označení. Ten blábol by si zasloužil daleko peprnější označení. Mohl bych rozporavat jednotlivé odstavce, ale proč se matlat v takových blitkách.....

17 3
možnosti
Foto

Jen se nestyďte. Ukažte, co umíte, kolik toho víte, poučte nás. Všichni se na to těší, jsou přímo nedočkaví. A budou Vám jistě vděčni. Moudrá slova moudrého muže jsou vždy vítána.

3 3
možnosti

Oni naprosto nezralí progresivisti, lidé, kteří by měli být poučováni, tak chtějí poučovat vyzrálé a zkušené seniory???????? co to je za komunistický nesmysl? co si to vůbec dovolují? nejsem ještě v této skupině ale uráží mne to.

0 5
možnosti
Foto

Vzpomínám si na jedno heslo: Mládí vpřed!

1 0
možnosti
JK

J74a53n 88K69o78z54l69e44r

19. 3. 2020 17:06

ČT 1, 2 nesleduji a stejně musím každý měsíc přispívat 145 Kč na ty ubohé mnohdy "C" čkové filmy které jsem v minulosti viděl několikrát a pořád se opakujích. Tyto kanály jsem vymazal z nabídky, smůla je že tyto programy přebírají ostatní komerční stanice avšak proti těmto jsme bezmocní za to nás utloukají stále stejnými reklamami ze kterých nám opravdu někdy přechází zrak protože tyto reklamy si přenechávají ( možná přeprodávají ) čímž jejich zisky raketově rostou

1 5
možnosti
Foto

Nemusíte pane Kozlere. Je to jen a jen vaše volba.

7 0
možnosti
Foto

A není to snaha o rozdělení společnosti, pokud chtějí zavádět speciální kanál(-y) pro různé skupiny obyvatel?

Ne že by mi na tom nějak zvlášť záleželo, ale když ČT na to rozdělování žehrá a vyzývá k semknutí (při různých příležitostech), asi by tedy selektovat neměla....

3 5
možnosti
Foto

To víte, rozhoduje kupní síla. To je v marketingu to základní. Tam se dělá také selekce.

0 3
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik