Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Vadí mi na ČT, že na jedné straně místo věcného podávání informací ohledně koronaviru už od ledna šíří více paniky a masíruje lidi k tomu, aby u nich vyvolávala strach, a na druhé straně bude vysílat pořad pro "duševní karanténu" seniorů. Přijde mi to ve světle obou pohledů velmi pokrytecké.

A to zatím ještě ani nevíme, jaký ten pořad vůbec bude, tedy zda se zase nebude jednat o další trapnou vymejvárnu pro "chudáky seniory", kteří si podle názoru některých nedovedou udělat vlastní názor.

5 9
možnosti
MV

jo jo, "Byli jednou dva pisari" je trapna vymejvarna pro chudaky seniory

pane Boze, ty to vidis!!!

9 1
možnosti
IK

Nechápu rozčilení pana blogera. Nido ho přeci nenutí, aby ČT3 sledoval.

A popírat, že senioři (někdo dříve, někdo později) mají často potíže zvládat příval informací a potřebují to podstatně zopakovat nebo podat jednodušší formou, je hloupost. Jiná věc je, že i mnozí lidé v produktivním věku mají stejný problém - ale i ti by mohli z programu ČT3 těžit, ne?

A pokud pan bloger sám osobně takovou službu nepotřebuje, tak ji nemusí využívat. Lze mu jen gratulovat k duševní svěžesti a mentální koncici. Ovšem nadhledem a rozlišováním podstatného od nepodstatného se příliš pyšnit nemůže.

22 2
možnosti
Foto

Jsem rád, že tak ostře rozlišíte zrno od plev.

2 5
možnosti
VF

Mne osobně program CT3 neuráží. Máme doma maminku, které je 88 let a jsme v kontaktu s tchyní, která dnes slaví 90. Ano jedna z nich už nezvládá mnohé z toho, co já ještě zvládám. Jsem ale rád, že mám syna. který mi pomůže v tom, co je nad mé síly.

Jednou každý z nás, pokud budeme mít štěstí, dojdeme do věku, kdy už naše hlava některé novinky nebude brát. S tím je třeba se smířit, přiznat si to a radovat se z toho, co ještě funguje.

14 1
možnosti
MV

jsou jedinci, pro ktere je CT skoda....kdyz uz jste si sam tak nabehl

7 2
možnosti
AL

.kdyz uz jste si sam tak nabehl ......... Škoda, neškoda, mně nevadí, občane Valičku, že se na ČT díváte.

:-)

2 2
možnosti
ND

Článek i autora považuji za nechytre, kterých se zde vyrojilo docela dost, takže se číst nedají, už tituly odrazují.

Zde konkrétně se hulaka proč tv nezřizuje programy i pro jiné věkové skupiny. Tak tedy, starici jsou nejohroženější skupina a mají sedět doma, psychicky, nic moc, já vitam tento počin a těším se na Písaře vy co pořád s něčím nejste spokojený a nadavate na cokoliv, jděte do háje a něco užitečného dělejte, na tv vás nikdo koukat nenutí.

Buďte alespoň trochu tolerantní

12 2
možnosti
TT

Sedět doma máme i my ostatní, kteří zdaleka tak rádi jako většina seňorů nesedíme. Ani se tím nechráníme. Pro nás se jedná psychicky už vůbec o nic moc - taky by se to dalo nazvat domácím vězením. A Písaře známe nazpaměť.

1 2
možnosti

Na vedení ČT nepůsobí virus. Vliv je docela jiný. -:)

4 2
možnosti
MS

Třeba budou dávat hodnotné filmy svým způsobem aktuální jako Ucho či Spalovač mrtvol. :-P

2 0
možnosti

mám obavy, že daleko spíš budou vysíla různé normalizační škváry - protože vámi jmenované filmy dnešní senioři nejspíš nikdy neviděli (filmy byly v trezoru), tudíž by neměli na co vzpomínat - což má být podle Dvořáka oním "plusem" ČT3

3 0
možnosti
JL

Předně, ČT nikoho nikam neposílá. Prostě jen rozšiřuje nabídku. Pokud se necítíte být osloven, nemusíte tuto službu využívat.

22 4
možnosti
MM

?8-o

Zřejmě cítíte duševní potřebu vypsat se ze své frustrace a ČT ani senioři za ní nemůžou. Nemluvte za ně a nechte to na nich jestli tuto nabídku využijí, tak jako třeba školáci Učítelku.

Vztek je nezdravý i během pandemie.;-(

18 4
možnosti
JL

Televizi jsem letos odhlásil. Zjistil jsem totiž, že už mě nezajímají zprávy, Moravec, dokonce i Prima Zoom už mě nudí, poslední zábava: Angličan, ktrý seskakuje na padáku do pustin na celém světě, či zahraniční noir krimi na čt2...Asi je to věkem, jsem 65+. Čt3 mě pobavila, odhaduju, že tam budou pouštět staré estrády, staré filmy a pohádky...pro dobré podřimování.

4 0
možnosti
JM

Patřím do stejné skupiny jako pan Libeňský. Jak tam nebudou Beatles nebo Pink Floyd, tak na to nekoukám...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik