Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

kdysi jsem zarekl, ze uz se nebudu divat na Novu. Divam se jen na CT. Nedivej se na CT a budes v klidu a jeste nebudes muset ztracet cas psanim.....

1 0
možnosti
AN

A69l59e52š 29N45o73v10á44k

18. 3. 2020 21:12

Skandál...pro koho tedy ČT1 vysílá ty tisíckrát provařené reprízy? Jaká je věková struktura? Na co další kanál pro stejné diváky?

5 3
možnosti
Foto

I47v76a34n 33M63a79r41e25k

18. 3. 2020 21:10

Zdravím pane Kotyku, Nepamatuji se, že bych Vám někdy nedal karmu. 65 překračuji o pár let takže se to vysílání bude týkat i mé osoby? Možnosti mám dvě. Přes všechnu tu bídu kterou nás každodenně krmí se nechám překvapit , čím nás TA-3 "pohostí". Druhou možností je ovladač televize, a v něm červené tlačítko, zalehnutí do postele a dobrá literatura. Mějte se hezky, i přes mizerii ve které dnes přežíváme. Karma. R^

3 6
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 2
možnosti
IA

A mně vadí na té televizi pro seniory, i když vím o tom z doslechu, že se jich nikdo neptal, jestli chtějí být z televize poučováni a vůbec, zda po tom touží. Mně by se líbilo, kdyby televize pana Dvořáka zařídila špičková divadelní představení s českými titulky, hodnotné filmy z poslední doby a besedy se zajímavými osobnostmi.

12 3
možnosti
Foto

I68v45a53n 50M29a21r16e58k

18. 3. 2020 21:13

"Hodnotné filmy" z poslední doby p.Aghová? No tak to bychom se museli navyhlédat. ;-(

3 2
možnosti
RC

Kanalu pro seniory se dozadovala Rada senioru pote, co CT udelala porad UčíTelka.

Obratte se na pana Pernese: http://www.rscr.cz/

4 0
možnosti
Foto

To nic nemění na mém stanovisku. Je to veřejné přiznání, že ČT neplní svou úlohu. Není schopna ve svém základním programu uspokojit duševní potřeby zhruba 20 procent občanů. A to právě těch, kteří se zasloužili o to, co dnes máme.

3 7
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik