Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nesouhlasím, ale nevadí...

1 0
možnosti

Nejdůležitější otázkou asi je, proč se hroutí třeba italské, španělské či britské zdravotnictví, ale Němci jsou s lehkomyslným přístupem v pohodě. Oni nebudou mít o tolik větší polštář. Kdyby se Němcům hroutilo zdravotnictví, asi by tak lehkomyslní nebyli. Takže bych to asi shrnul na to, že nemám data.

4 0
možnosti
MS

Odborníci říkají, že rouška funguje dobře asi 20 minut, potom zvlhne a přestává účinkovat. Spíš kultivuje ústní mikroflóru a způsobuje problémy při dýchání. Je nesmysl ji nosit trvale ve volné přírodě, jak jsem více lidí viděl. Jdeme z extrému do extrému.

13 0
možnosti
TH

Nejlepší jsou cyklisti s rouškou,i když běžkyně s rouškou je asi to nejlepší,.to píšu co jsem viděl u nás na vesnici,nikde nikdo občas projede auto.Manželský pár se jde projít a mají roušku.Jestli je ten sajrajt už i takhle ve vzduchu,tak jsme v

1 0
možnosti
VN

Potřebuji , aby to zvládli a držím jim palce. Mám zaplacenou zálohu na pronájem chaty u Bodamského jezera a potřebuji , aby mne tam české úřady v srpnu pustily...

2 0
možnosti
Foto

Tak nevím .... Vytrvale napadáte ČT, přičemž zároveň znáte a využíváte jiné zdroje. Jeden z vašich minulých blogů byl až hysterický. V tom vás nechápu.

Já jsem si před více než 15 lety vyhodnotil situaci a došel jsem k jasnému závěru, že sledování zpravodajských a politických pořadů škodí mé nervové soustavě a uložil jsem si moratorium na tyto pořady v rámci psychické hygieny. A vyzkoušel jsem si, tedy vím, že když se náhodou někdy na něco takového podívám, spolehlivě jsem do 5. minut rozčílený. A proto to nedělám. Informačních zdrojů je dost a dost a je možno porovnávat.

4 0
možnosti
Foto

Tak ještě jednou. Já učím budoucí mediální tvůrce. A jsem v situaci, kdy bohužel nemohu dávat mnoho pozitivních příkladů mým studentům právě ze zpravodajské a informační práce ČT. Já nemám problém s „informacemi“ kterými se pokouší mi zničit zdravý rozum. Já se zabývám tím, co mi pořád zdůrazňujete, že si mám přepnout na jiný zdroj. A nejste sám. A právě veřejnoprávní médium by mělo zvládat formu, která je přijatelná všem občanům a nenutila je přepínat na jiné zdroje. Nehledě na to, že by je měla spíše vzdělávat než oblbovat. Takže naposled, já nejsem blbec, který není schopen si najít jiné zdroje.

4 0
možnosti
VB

No počkal bych do těch velikonoc, jako Němci, a pak se uvidí.

5 0
možnosti
VH

Presne tak. Je dibre, ze jdou jinou cestou. Alespon pak muzeme vyhodnotit co je ucinnejsi a pro preziti jak naroda, tak ekonomiky lepsi.

0 0
možnosti
JV

Soudím, že u nás to rouškování je spíše edukační záležitostí, neboť máme jinou mentalitu než Němci. Na roušky zatím nejsme zvyklí a tak by mnoho lidí argumentovalo, že když ONI nemusí, proč JÁ bych musel. Takže musí všichni, všude, vždy, jen doma mohou být bez roušky (a cítit se "svobodní").

13 0
možnosti
RH

R70e30n70é 17H36a96l43l72a

27. 3. 2020 11:59

Tak zrovna roušky beru jako nejmenší problém ze všech. Za mě roušky, desinfekce při vstupu do uzavřených veřejných prostor a zavřené hospody, jídelny apod (tam všude by člověk roušku musel sundat, pokud by se chtěl najíst, napít). Potom ještě omezení počtu lidí v uzavřených prostorech (např 1os/10m2). No a potom bych to nechal běžet.To, co se děje u nás je opačný extrém a bude nás bolet dlouho po skončení epidemie.

5 5
možnosti
JS

mě to rouškový šílenství co je tady vyloženě vytáčí...

5 5
možnosti
JU

J58o47s91e45f 49U60l31m67a58n

27. 3. 2020 11:44

Nejsou...je to záměr.

4 0
možnosti
JM

Mediální masáž a tlak je v posledním období daleko intenzivnější než v Televizních novinách ve vysílání Československé televize v roce 1984.

Naštěstí máme možnost se dostat i k opačnému pohledu na dění. Nemám na mysli zrovna gůgl s jeho pokřivenými algoritmy na tu nejsprávnější pravdu a návodem co si máme myslet ale internet není jenom on. Je to sice pracnější než si zapnout oficiální hlásnou troubu ale to bylo potřeba i v roce 1984.

Kampak se ztratilo to OBJEKTIVNÍ ZPRAVODAJSTVÍ za které se cinkalo klíčema na náměstích?

14 2
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik