Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Pořad Učítelka vznikl z popudu Ministerstva školství a pedagogové v něm účinkující nemají s ČT nic společného. Ta jen umožňuje vysílání, s obsahem a jeho kvalitou nemá nic společného.

Chtělo by to oprostit se od obsese vůči ČT.

6 2
možnosti
Foto

Jenže já hlavně kritizoval formu a realizaci. A to je v plné kompetenci a zodpovědnosti ČT.

2 0
možnosti
DH

D68a66v91i55d 74H13o41r30á90k

30. 3. 2020 10:40

Apeluji na všechny Vás čtoucí, vymažme ze svého ovladače a programové nabídky všechny takto pokleslé kanály. Jediným skutečným kanálem kterým připlouvá pravda a poznání a klid do našich duší je přece TV NOE, kterou lze sledovat od brzkého svítání až do pozdních nočních hodin a která prosvětlí celé tyto nudné dny trávené v domácí isolaci dnešní doby.

3 0
možnosti
Foto

Vy musíte strašně trpět jak se sebeobětujete sledováním ČT jen proto, aby jste na ni mohl plivat. To už je dost nudný kolovrátek, jinou smysluplnou nápln života nemáte...?

5 3
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik