Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P46e18t25r 11S93k76á39c10e49l

27. 1. 2021 17:29

Ke způsobu rozdělování vakcíny od EU je další článek.

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=764679

0 0
možnosti
BD

To je zase blábol... něco ve smyslu "zvolte mě a mě a mě (nebo aspoň mého koně)"... ne, děkuji pěkně...

2 1
možnosti
ML

Ale soudruhu Kotyku, tu vakcínu neobjednával Andrej, tu vakcínu objednávala neschopná EU!!!!!!!!!

2 1
možnosti
ZZ

Věčné hloupé nářky neschopných, kteří vsadili svoji kartu na koně, který při volbách prohrál. Nic víc, nic míň, že pane Kotyk ?

;-D;-D;-D

5 2
možnosti
ZD

Přesná charakteristika.

0 0
možnosti
Foto

Njn další antivakcinář. Co na tom, že firma může mít spolehlivou vakcinu - taky proč by na to jinak dostali razítko od Evropského lékového ústavu, my se prostě opíchat nenecháme. To by bylo, aby se to lidstvo konečně nepovedlo vyhubit, říká si ďábel a vkládá vám do hlavy tyhle bláboly.

6 0
možnosti
Foto

Vakcína fajzru i další jsou z principu předběžně schválené k použití, vzhledem k epidemiologické situaci. Podmínkou tohoto schválení je závazek předložit do konce 2023 studii střednědobého efektu na očkovaný vzorek. Tj. zhodnocení, zda tyto vakcíny vyvolávají v horizontu 2 až 3 let nějaké vedlejší účinky. Tzn. pokud někdo říká, že vakcína je z tohoto pohledu neodzkoušená, tak má pravdu. Opravdu nevím, co je na tom k nepochopení - navíc, když to schvalovací orgán takto přímo deklaruje. Já tedy - narozdíl od spousty jiných - evropským schvalovacím procedurám věřím. Proto v nejbližších 3 letech nebudu s očkováním pospíchat. Ne že bych se bál být pokusným králíkem - ale je tu prostě dostatek vhodnějších kandidátů a já mám dostatek taktu k tomu, abych při plnění toho pokustónského úsilí nepředbíhal.

5 1
možnosti
PB

P95e11t75r 34B86u68r51i60a34n

23. 1. 2021 13:24

Blábol, pane Kotyk, jenom blábol. Každý, i méně chápavý, občan pochopil, že ta nespolehlivost zmíněných firem se týká neplnění počtů dohodnutých dávek vakcíny, ničeho jiného. A neplnění obchodních dohod je jasná známka nespolehlivosti. Ale to vy stejně nepochopíte, vám jde pouze o to o Babiše se otřít.

11 5
možnosti
ZD

Stejně jako v ostatních článcích. Trefný popis!

6 1
možnosti
PC

Karma R^

Takhle to dopadá, když ve své patologické snaze stále žvanit a chtít působit jako vševěd, pak ztrácí souvislosti s tím, o čem mudroval pár hodin, dní nebo měsíců předtím.

11 3
možnosti
MK

Takhle to dopadá, když promluví spontánně a nedrží se Prchalových not.

17 2
možnosti
JS

Obávám se, že premiér ČR nemá na to, aby zvrátil rozhodnutí EU. Variantou je jít cestou Maďarska, ale z toho by Vás asi kleplo.

9 7
možnosti
JF
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik