Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevidím principiální důvod, proč by distanční výuka nemohla probíhat stejně dobře nebo dokonce lépe než prezenční (samozřejmě za předpokladu, že by každý žák měl doma k dispozici připojení na internet, což ani v dnešní době ještě není zcela zajištěno.)

1 0
možnosti
Foto

On není ani principiální důvod odsuzovat komunismus.

0 0
možnosti

Komenskeho narod byli Moravane, ale ty se Cesi momentalne snazi vymazat z historie.

0 0
možnosti
Foto

J59i98ř58í 35K38i55n96d22l

29. 10. 2020 20:31

Z dat ÚZIS, vyplývá, že ve školách se nakazilo jen minimálně dětí, asi kolem tří procent, takže nebyl reálný důvod k jejich zavření.

1 0
možnosti
Foto

Kdyby Komenský viděl tyhle pruské kadetky, což je dnešní škola, hned by je odsoudil.

2 0
možnosti

Vzdělání považuji za důležité, není co řešit. Jeho smysl chápu, aby "To člověku lépe myslelo" a měl elementární přehled. Že se v životě lépe uchytí, zejména pokud chce být zaměstnán u státu ! Pořád ovšem jde o rovinu "Předpokladu" ! Nemyslím si, že by bylo rovnítko - Více vzdělán = Lepší člověk ...

Vážím učitelů, v rodině jich máme plno. Nepochybní vzdělanci -Nicméně v nich vidím profesně i nešťastné, pokroucené lidičky. Z diskuse i uznávám, že zřejmě neexistuje jiný obor, který by 31 let probíhal systémem - "Revoluce v revoluci". Dřívější osa - Starosta + farář + učitel = Nositelé autority a řádu, se naprosto rozpadla ! Důvodů je samozřejmě kopec .

Plně chápu sestru své ženy. Dožrala se a odešla do předčasného důchodu ! Plně chápu polemiky v rodině nad synovcem. Nebyl shledán důvod na odpověď - Proč by měl jít studovat na učitele ? On samotný je vyděšen postavením a statusem dnešního pedagoga. Já samotný stojím za názorem, že pokud je VŠ schopen - Má nepřeberné možnosti. Mj. i moje dcera lékařka, je toho dokladem. Mé sdělení není nic proti vyučujícím, naopak - Přeji jim výdrž a vše dobré - (nemají to dobré) ... :-)

0 0
možnosti

Plný souhlas, vidím to stejně. Tzv. "distanční výuka" = ŽÁDNÁ výuka. Ptám se, zdali má být vzdělání účelově úplně pohřbeno (?)- jedinou odpovědí, ač se mi z toho ježí všechny chlupy, je bohužel ano.

Školství je devastováno (zdá se, že cíleně) již přes 30 let a "výsledky" musí každý trochu chytřejší jedinec už dost dlouho vidět.

Ani trochu nezávidím dnešním dětem a jejich rodičům. Jde o trestuhodné upírání přístupu ke vzdělání všem - od dětí základních škol počínaje až po vysokoškolské studenty konče. Komenský se musí v hrobě obracet nejen proto, že jeho vize již dávno nejsou naplňovány, ale i proto, že si ho do úst berou ti, kteří vzdělávání našich dětí takříkajíc úplně likvidují.

Stále více se proto přikláním k alternativnímu soukromému vzdělávání, neboť to státní, jak je vidět, zárukou kvalitního vzdělání již dávno není.

Vám, pane autore, karmaR^.

2 0
možnosti
Foto

Online výuka má obrovské možnosti, které neznáme.

0 2
možnosti
Foto

Ministr Plaga je po letech příčetný ministr školství. Nevím, jak by se v jeho situaci chovali jiní, ale já mu zatím věřím. Udělal dost dobré práce. Pěkný den.

1 3
možnosti

Faktem je, že já nevím proč jsou školy zavřené, jestli je to na ochranu učitelů, což mi přijde legrační. Dnes kdy existují dostupné respirátory, dezinfekce...

Zdravotní sestry, prodavači, fungují, proč by nemohli fungovat učitelé? Nevím také proč vyučování probíhalo v rouskach, tak nějak bych ještě pochopila, že když se měli sejít mimo třídu, ale ve třídě?

1 2
možnosti

Nerozumím mínusu, píši, že nevím, tak bych očekávala vysvětlení, mínus je o ničem...

0 0
možnosti
  • Počet článků 607
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1544x
Trochu jsem se toulal po světě - celých 32 let. Napsal jsem o tom i knihu s podtitulkem "aneb co se do zpráv nikdy nedostalo". K nalezení zde.Teď jsem se vrátil "domů" a mnohdy se velice divím, co to tu nacházím. Nemohu jinak, než se k tomu vyjádřit. Kdyby se o mně někdo chtěl dovědět poněkud více může tak učinit na www.mujcernobilysvet.cz nebo na www.mk-answer.com. Mimo jiné jsem také aktivní jako pedagog a snažím se mladým adeptům mediální tvorby předat něco ze svých zkušeností a názorů s nadějí, že by mohlo dojít v tomto oboru k lepšímu pochopení nároků veřejnosti na poznání duševního bohatství lidstva.

 

Seznam rubrik