Děkujeme za pochopení.
P26a75v87e23l 90D77v52o80ř64á27k
Vy se domníváte, že IQ lze vlivem výuky zvýšit?
M87i81c86h63a12l 27K24o90t46y27k
Problematiku IQ jsem záměrně vyloučil, protože by „logicky“ zkreslovala přepokládaný statistický výsledek.
M35o80j81m18í73r 79R25o15d26e35n
Zde jde spíše o to, co chce příroda a vlastně nová doba. Příroda má projevy jednou opakující se jež testují zdravost společnosti, její nejslabší články, a to jsou třeba povodně, orkány, zemětřesení, erupce sopek, což je zde běžné. Pak má projevy dynamické, které mají delší průběh a ovlivňuje je více faktoru, třeba roční období. To opět testuje společnost a její odolnost v určitých rovinách a jaký je její nejslabší článek, logika určité části populace. Příroda tedy diskvalifikuje lidi, jež potřebují na vše manuál, cestovní mapu a lineární myšlení, to že po A má být B ... C, jež zatěžují společnost určitým způsobem. Sociálním právním, byrokratickým ekosystémem, a to že "nemají" přidanou hodnotu v podobě vytváření hodnot, nových technologií, vědeckých poznání, a dnes informační a časovou inteligenci a společnost pak nemá onu duši, kterou nahrazují politici a určitá poptávka části populace. Příroda a doba nás tlačí k vlastnímu úsudku, dynamickému myšlení a umět číst situaci a predikovat vývoj. Umět myslet v rámci výše dějů a možností a vytvářet cesty a vlastní zdroje, rezervy. Bonus pak bude část populace, jež to zvládne a my se dostaneme na úroveň třeba Japonska, Jižní Koreje ... Když to neudělá příroda tak okolní civilizace a rádi. Tedy máme vlastně evoluci v přímém přenosu. Tady žádná Pes a reforma školství nepomůže, navíc každá generace si vyšlapává vlastní cestu životem a má už jiné zorné pole, zkušenosti, potřeby ...
- Počet článků 607
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1544x